Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Hayret bırakan msn nickleri

| 7 Ekim 2009 Çarşamba | , |
Hayatın Sayfalarına Bir Kaç Resim Çiz.
Düşüncen ve Yarınlar Olsun,
Kaleminde Umut Olsun!
Fazla Bastırarak Çizme Kafan Bozuldugunda Silmek Kolay Olsun!

Hayret birakan msn nickleri
Mevsimsiz bir yalnızlıkla sevdim seni
Yüzüme sürdüğün elin...sıcaklığı hala duruyor yanağımda







kiLometreLerden nefret ediyorum
keşke içime yakın oLanLar dışıma yakın oLsa
istemedikLerim defoLsa







hiç bir operatör beni bağlayamaz ki, sensiz hayata...




İki tüR nokta vaRdıR, ßiri önüne ve aRdına ßakaR... ßiRi aRdına ßakmaz aRdını noktaLaR...!









Bahtım düşmanımdan kötü







Kalp yoruldu dön gel
yalnız aşkla dön gel

"Eğer benim olsan birgün gidecektin.
Ama şimdi hâlâ benim olmadığın için
hiç gidemeyeceksin."

Sana birşey olur diye aklım hep sende
Rüyaların bile benim göz hapsimde
Seninle yanan yürek üşümezmiş ömrünce
Benim öbür yarım bedelsin tüm sevgilere
Benim öbür yarım bedelsin sen herşeye
Dedim ya titriyorum.
Ve yüksek dozaj aldım bu gece seni...


Her hareketinizin birini sarhoş ettiğinizi bilseydiniz,
yinede bir başkası olmak ister miydiniz?


"Ben de bir bıçakla gölgemi kessem,
bu lanetli ruhtan kurtulabilir miyim?"

''Kırık kanatlarıyla kaybolmuş
olup da, sadece buralardan uçmak isteyenlere...''



Ben arkamı dönmüş bunları söylerken,
kalemin kumları beni unutup,
başka bir rüzgara kapılmış,
farklı bir ele yol almaya başlamış bile...


hasta sözleri
Kuruttuğum tüm kelimeleri toplayıp avuçlarıma,
silerek her satırını yazdıklarımın,
unutarak söylediğim her cümleyi,
vazgeçerek beklediğim tüm cevaplardan...
Susuyorum.


Her nefes alışın,
yaşama daha sıkı tutunmam demek!’
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları