Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Mutluluk nickleri

| 16 Eylül 2009 Çarşamba | , |
Anlamis Degilim Neden Degistin
Gideceksen Eger Kendin Bilirsin...


Mutluluk nickleri

Beklemekte Fayda Yok ki
Beklenen Hic Gelmiyor ki
Gelmesin Istemem
Sevmeyi Hic Bilmiyor ki...




Gel Desende Gelmem Gecti Askin Treni
Bak Duyuldu Uzaktan Ayriligin Sireni





Mutluluk Masal Bitanem Gulmek Ise Bir Hayal..
Seven Insan Dermi Hic ASKIM SANA HOSCAKAL





Cok Degistin Sana Ne Oldu
Seni Bu Hale Kimler Koydu
Ben Sevgine Doyamadim
Söyle Sana Kimler Doydu






öLSem Sevinirmisin Kabrime Gelirmisin.
.Dönmeye Sansim Olsa Bana Izin Verirmisin..






Hayatta Bulamazsin Sağa S0La Sor Beni..
Yorulmana Kiyamam Mezarda AraBeni



Yine yalnız bi aksam..
Yalnız ben..yalnız adımlar..


Öyle bi girdin ki hayatıma
çıkaramıyorm kanımdan seni
Hep diqer parçamsın




Bu da senin imparatorluğun
Şah-Mat .!
huzurlu msn sözleri


Sanki 1 er0in qibi
bütün vücudumda
hissedi0rum seni
söLe kim aşıLadı seni
bana


Dilimden Hic Düşmüyor ki isminin Heceleri,Deli Divane Ediyor Tebessum Edisleri


Boşa Akan Yasini Sileni Bulursun
Vefasiz Sevgini Vermis
Olursun



Gunahi Sende Kaldı,Sen Acimasiz Yemin Bozan,Tanimadim Bi Anda Nankör Arkamdan kuyu Kazan.



Dünya dönüyor yine ,, dönüpte qeliyor üstüme .

- Yalnız kalsam da ben bilirim .
Alışır insan zamanLa


Yüzüme vurdu rüzgar yağmuru, "daha çok" dedim. Yağmur carptı kendini bana, "bu yetmez" dedim..



Bu gece habersz bize gel merdivenler gıcırdamasn öyle yorgunum ki hç sorma sen halimdn anlarsn sabaha kadr oturp konuşalım kimse duymasın mavi bir gökyüzü olsun kanatlarımz dokunarak uçalım insanlardn buz gibi soğudum işte yalnız sn varsn öyle halsizm ki hiç sorma anlarsın !




Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil, Şarkı söylemek istiyorum.



Kabullen yok olmami bir tebessümle..



Bulutlar ağlamasa çiçekler nasıl güler ?


Akıp gider deli zaman, Ömrün eski neşesi yook ..

~ küçük küçük damLalar , göl olacak yakında.




Sen'i ararken , kendimi kaybetmekten yoruldum.
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları