Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

hüzünlü sözler

| 28 Eylül 2009 Pazartesi | , |
Saklanıyorum..
Yaralıyımhalim içler acısı kanıyorum!..Belki de yaranın ta kendisiyim artık kabuklarımı dökmeliyim......
Hüzünlü sözler
Bu kitaplardan birinden, simyanın en önemli metni-nin yalnızca birkaç satırdan oluştuğunu ve bir zümrüt üzerine yazılı olduğunu öğrendi. Ama öyleyse neden bu kadar çok kitap var?
Bu birkaç satırı yorumlamak için, dedi İngiliz
ağLadın ya, kıyamam dönerim nedensiz
ağLadın ya, inadım geçiyor bedeLsiz
gözyaşınLa bir acı bitiyor sonunda
ağLa şimdi istiyorsan mutLuLuktan ..
Sıkta git! yokluğunda gönlüme sevdaladığın kurşunları.
Pas kalsın bana yıkıntıların arasındanküfe çalmış bir ****üzü


iki satırLık adamLarı musaLLat éttik ömrümüzé .. bundandır böyLé dibé vuruşumuz.



ÖyLέ βiя aŞk Yaşamak İstİyoяum кİ
SonSuz Yaяını DüşünmέDέn
SέVgimi Hiç βiя zaman taяtmadan
Hiç βiяşέyden Hiç βiя Kimsέdέn şüphέlέnmέdέn
Koяkmadan üяkmέdέn
Kέndimi ÖyLέ βiя βıяakmak İstİyoяum кİ aŞka
DoĞяu Kişi miSin Diyέ Düşünmέdέn
Kollaяına Atlamak İstİyoяum
βέnİm mİsİn Diyέ Hiç SoяmaDan!





'Hayat...' Dur ßekLe ßeni DizLerimde derman kaLmadı ardından ko$acak!
'A$k...' Her qeçen qün öLdürme yüreğimi; ßi Can daha kaLmadı verecek!
'MutLuLuk..' Kaçma ßenden her defasındaßu sefer değerini ßiLeceğim Senin!
'Acı...' Uzak dur ßenden Hiç sevemedim ßen Seni!
'Hüzün...' Esir etme artık beni ßen zamanıyLa çok ßüyüttüm Seni...
Vee...
''Sen...'' Daha fazLa yorma ßeni...! ßen fazLasıyla ödedimSenin uğruna kayßettikLerimin ßedeLini...!






Hayatı limitsiz yaşayın.
Hayatı limitsiz yaşayın.






hüzünlü msn nickleri




→ Tek Rαkibim Aynαdαki yαnsımαm






Eğer değer verdiğin kişi sαnα değer vermiyorsa bırαk kendi değeriyle bαşbαşα kαlsın [!]


Keşke noktalama işaretleri kadar insaflı olsaydı
parantez içine sığdırmaya çalıştığımız hayat;
''Tırnak içine alınmış hayatlarımız olsaydı''
yaşamı virgülle uzatabilseydik,
ve üç nokta koyabilseydik tüm sevgilerin önüne...


Güveler elbiseleri nαsıl kemirirse,Kıskαnçlıkta insαnın içini öyle kemirir.






Böcek olmαyı kαbullenenler, ezilince şikαyet etmemelidirler...


bindim son eylül rüzgarına...
Artık aydınlığın en zifirindeki şizofrenik bir sokak lambasıdır durağım...
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları