Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

üzgün nickler

| 25 Ağustos 2009 Salı | , |
Ben düştüqüm чerden zαmαnlα kαlkαrım
Anlımın αkıчlα hesαbımı sorαrım




Üzgün nickler


Aşкın ;
en deli zor qünü тerк edip beni ч α r ı m bırαктın !




Toplαdım αqır αqır
Чüкümü vurdum чαlnızlıqα
Düşündüm uzun uzun
Geçen zamanları

´ A q l α d ı m α ş к ı m ı z a `





Yazıyorum anlamlı yada anlamsız.
Kaynak : yorumla.net - nickler . Gülüyorum yaşanan her boktan şeye yine.
Binbir yüzler tanıdım ama
güçlü olmayı öğrendim sayelerinde ..!


Şimdi Duysam ki Bir Damla Suya Hasretsin
İlacın Bende
Alem Duysun ki Tükürmem Tükürmeyeceğim Suratına
Şifan Olmasın Diye
İnadına...!



... Ve sen sınıfta kaLdın
HoşçakaL..!



Hayat dinLe Beni!
Bırak Peşimi
.. Ben Vazgeçtim ..




Karla Karışık Yağar Hüzün
Üstüm Başım hep uzun koLLu...
yeni en üzgün sözler


Vazgeçmek koLay oLsaydı. .
Bu çığLık bu kadar can acıtmazdı. .



SensizLik kanıma karıştı . .
Gücüm kaLmadı komadayım..




Hep dipteydim hiç düzLük görmedim hayatta..!



ömrüm. . .
kara kapLı bir defterin iLk sayfaları kadar
tozLu. . .



Yeter ki sen ol…
Mühür gibi yüreğimde- dua gibi dilimde-
Hayat gibi gözlerimde- nefes gibi dudağımda taşımazsam seni-
SON’um OL



.Şu an deLimisaL aşığım
~ Bir kişi hariç!
Herkese Şaşıyım



küçük bi aşk yetiştirdim..
Düzene YeniK DüşTü .



geceLere sakLadigim o gözyaslarim
yüzüme buLasir artik


aL kaLbimi senin oLsun

Bnm fazLasıyLa canımı yaktı istemem artık senin oLsun !
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları