Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Parçalanma nick sözleri

| 21 Ağustos 2009 Cuma | , |
arKana biLe bakma
Kaynak : yorumla.net - // niCkler // yüreğim saNa
gözLerin düşLerime emaNet..


Parçalanma nick sözleri
ağLamaLar teseLLi etseyDi
denizLer hediYe ederDim sana beni affetmen için…




soNa saRan bozuK kasetLer gibi hayaT..
umuT yoK senDen başKa..




DüsLerin ÖyLe Narinki Sahip Cık !.
Bir Sana Bir de Bana...
BuLutLarın Üstünden Bıraktım Ben Kendimi..




Şimdi sigara dumanı y0Luma eşLik eder
sensiz hergün öLüme eş değer..!




Bütün nefretler en içte yavaşça gözlerimi örtüyor.
saklandığım tüm bu şeyler senden uzakta yine.
bu korku beni tutuyor. .




Ne cennet kokabiliyorum ne cehennem yanabiliyorum..
Kendimsiz bir kent kuruyorum yokluğunun sokağına..




Düşüyorum. .




Yüreğime şehrini yeniden kurma !
Bir kere öLmüşLüğüm var . . .



siL makyajını
görsün aLem boş suratını

αяkαdα$Lαя ßυ ηickLєя тαmαmєη kєηdi уαpımımdıя єmєqє Sαуdı σLαяαk ßi т$k. Çσk qöяmєiη .. αя$iv SüяєkLi qüηcєLLєηєcєkтiя ..vє ßα$LıуσяυS ..





~~Şimdi тєLєfση αçSαm Sαηα... SєSiηi dυуmαkтα уєтmiуσяki...








Hep bir yıldız olmanı bekledim.
Gün gelir kayıp bana ulaşırsın diye
Sonra vazgeçtim
Yıldız olursan ben ulaşamam diye...






'Kurduqum sadece hayaLmi$ affeT müHim oLan seNdin..unuTurUm demi$Tim yha sözümü tutamadım..
parça parça nick












yoqK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içhinn !








Her martı bir deniz Her rüya bir uyku
Her dağ bir duman Her nota bir şarkı bulur ama
Ben başka " sen " bulamam...









ßαşıηı qöğSümє уαSLαdığımdα тєk ßiя düşmαηım vαяdıя; qєçip qidєη zαmαη...










ßєηi Sαηα kαvυşтυяαcαk тєk şєуiη öLüm σLdυğυηυ ßiLSєуdim
αzяαiLiη qєLmєSiηi ßєkLєmєzdim...







sLoqán yOk bzde Panqart yOk TeqiL brda SéqiL burda öTesi yOk !!









HérqeSs Rütßesni biLeJeq*







qeL ßaK ßiR eLimde göKyüzü vaR haLa ÖteKinde kayıp giden yıLdızLar..KorkuLarda ßenim umutLaRda *ßeni ßırakma... *







$εкΣя $εч




(●νєяiiуιмDє αL giiт ємαηєтiiηii..«[ѕöуLєѕєηє]»..нαηgii кυяѕυη ѕєηiiηDii●)





αηıLcαk ßiя 'αdıη' ßiLє уσk .. ;)





×●×●×эѕяђaяħєйqűѕ змǿ×●×●×



'bednm s**Lam buLunmu$ yüreqiM paRamparÇa..!






'' yHa qiRme sewDa bahÇeME ya da koPaRma qüLLeRimi..!







-- 'ak$amı beqLeyip karanLıqa qisLiorum her qece qösya$Larımı..!




" Çok parçaLandım parçaLandıkça çoğaLdım "





zαTєη αşк кötü вιя şαкα αηLαmαуα çαLışмα [ ! ]







sєsLєndim öLümє öLüm duyupta ßєni Seçmєdi ..

HakLısın yakıŞmıyorduk !
FarkLı renkLerdik



unut gönLüm unutkî yanma-
unut ki agLama
unutki onun yaρtikLarinin acisini ç℮km℮
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları