Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Karizma nickler

| 30 Mayıs 2009 Cumartesi | , |
boquLmaLıyım sessizce.."

çok içten almıyorum nefesimi...

Sen Ve Phen LanetimizLe BoquLup qideceqizz !



Karizma nickler





aşKın aCısı içiNde kaLır seven kaLplEr hep yağmaLanıR (!)











Senin isTediğin kadar benim (!)





Senden neFret eTmem hiç Birşeyi değiştirmiyo ..
çüNkü Sen neFret eDiLen kişi oLmayı benimSeemişSin (!)












haKsıZLığıda koyDum bavuLa yaNLızLığıda aLdım yanıma (!)





çok güvenLi oLmasaDa düşmemeK için tutuN bana





karizmatik sözler









en yaKn aRkadaşım o ve bu gibiLeşti (!)















Senden neFret ediyoRum ..

SuRatına tüKürmek isTiyorum (!)


Ama SonRa Beni iLqiLendirmediğini faRk ediyoRum ..






söyLenenLerin hepSini duYdum aKLımDa ..

Çünkü hepSi benim haKKımDa (!)
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları