Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

umutsuz msn sözleri

| 19 Mayıs 2009 Salı | , |
UnutUruM...
UnutMak zor deqiL...
UnutMak aCı,
UnutMak zor deqiL...
UnutMak yaZık,
UnutuLmaz kimse yok bende...
ßir sana kıyamAdım...
GüCüm yetmedi seni yok saymAya...
KoLLarımı aÇtıqım kadar
unUttuquMsun,
aÇamAdıqım kadar özLediqim...
ßenİm UnuttUqum KadarıNı
Sen ÖzLer misin..??

Umutlu nickler

γiηé haγaтıη zσяLuкLaяıηa кaяşı γéк'iм.
вéη ηédéηSé hєp тєк'iм.




Kaç Bahar Kaldıysa Ömrümde Benim O Kadar Umudum Var...


ßoşkoydum HAYATI...


Bir Şiir

Sen de istemezdin değil mi
Böyle apansız, üstelik
Başlamadan bitmesini?
Ben, asla suçlamıyorum seni
Ve sen, kavuşmadan kaybettiğim
Sevgili... Eğer varsa hatırım
Sakın cezalandırma kimseleri
Düşün ki...! Esmeye hakkı olmayan
Bir bahar mevsimiydi bizimki
Yüreğimize sadece eli değdi
Değdi ve geçti

Şair: DOĞUŞ KILINÇ

Güzel msn sözlerine devam..

umRunda değiLim biLiyorum..Ama senDe şunu biL umrunDa oLmasam biLe Her DakiKa kapınDayım..(:
umutsuz msn sözleri

Giт gidebildigiи кadar ne чapsam degismezsiи. .
вeиiм gibi seveяsiи aмa Senin kadaя sevilmezsiи



Camdan/dı yüreğimin ayakkabısı zaten... Kırıldı(m)!...




MutLu sonLa ßitén hikayén oLamam..(!)



Kendimin ne olduqunu izin verin de sizden daha çok biliyim



bazıları seni kullanmak istiyor..
bazısı senin tarafından kullanılmak..
bazıları seni kötüye kullanmak istiyor...
bazısı da kötüye kullanılmak.
seni kullanmak ve kötüye kullanmak istiyorum..!


Gidén gidér,kalan kalır,ölén bilir hayat nédir.?


Sådécé Sén sév ßéni !
Sådécé Sénin qözLéяin ışıK tutSun qözLéяimé..
" såDécé sénin åDın içimi üяpéяtméLi "
vé Sådécé sénin éLLéяini HissétméLiyim
. . ådın åşK oLmåLı . . .
__yå då åşKın ådı sén oLmåLı__
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları