Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Unutkan nickler

| 15 Nisan 2009 Çarşamba | , |
Bir gün seni unutmak zorunda kalirsam askimin küçüklügüne degil,çaresizligimin büyüklügüne inan.
İnsanLar Boş Kutu Gibi DoStum..TekmeLedikçe Bi Ses çıkarırLar..İçine atanLar İntikam Hırsı Geçmiş Kırmızı Kutukola Tarzı..!


Unutkan nickler




BEN KEYFİME BAKARIM İSTEYEN İSTEDİ YÖNE BAKSIN











Herkes gibi senide unutabilirim..
Çünkü artık hiç bi farkın kalmadı.
Bakalım sen bulabilcekmisin benim gibi değer verenini ?
Laf yok .. Kolay gelsin :]






bizler bir baska dünyaya çapkınca göz kırpan arsız muhalif yaramaz çocuklarız ruhumzdaki özgürlük bedenlerimize yansımış baksana =D








Şeytanla dans edersen şeytan değişmez; seni değiştirir...







Cinayet gibi her günüm her dakikam







heryeride sararsa hatıralım herşeyi değilde kendimi yakarım
kendine iyi bak bugün biraz üzgün
yağmurdan önce gelen''hiç''zaten ölmeye gelmedik mi




SevgiLi sıfatının da ötesinde bir yerLerdesin





unutulmuş nick

Ay Suda Bestelerken En Güzel Şarkısını,
Küreklerim Suya En Derin Şiirini Yazdı
ya BENIM ol Herseyinle ,yada UNUT Herseyimle..

ben kendi kaderimi yazarim, yolumu kendim çizerim, oyunsa oyun, bedelse bedel, kaderede inanmam, ÇEKIP GIDENIN ARDINDAN YALVARMAM.

Eger birgün gideceksen, buralari terk edeceksen, benim ömrümü
söndüreceksen, durma vurda git ..

Geleceksen ver ELINI, Seveceksen ver KALBINI!

UNUTMA:günlük degil, ömürlük sev!
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları