Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Heyecanlı nickler

вiя aωuς ćєηηєт iSтєdiм aмa ωєямєdi мuтLuLuк ςσк uzaкLaяda
şiмdi кadєяiмє кüFяєdєяiм haγaт ziηdaηıηda
кaLвiη σLSuη γєяiм dєdiм γa вєηi тєяк єdip qidєη
öγLє σLSuη Sєηi вєкLєdiм Sєηi şaяap кσкaη aякa SσкaкLaяda..!!



Heyecanlı nickler


γєяdє кaLмış aηıLaя dağıηıк hüćüм haLiηє qєςтi γaSıм γiηє ßєη ωaяıм ßєη γσкuм aLLahıм qöηLüмüη кσηaкLaяı ßσмßσş..!





Biliчor musun bu [ ikimizin hikaчesi ]
Şu anda nerdesin ne чapmaktasın
Bildiğim чerlerde misin чoksa
Hiç görmediğim bir evin penceresinde mi


Pişman mısın `_ başlamadıklarına _?_


##


“ Gidisiи üzmez saиmısтım.
вasa cıкamadı чüregim.
coк вagLaиmaz saиmısтım.
aчaga кaLкamadı кaLвim ”


##


Siyah mı aksaydı gözyaşım
Mutlu olman için kan mı kusmalıydım
Git hayatımdan...!
Değersiz değil senin kadar anılarım...

Yarın
yarın gibi olduğunda
Göreceksin ki
bugünden başka bir şey değil sahip olduğumuz …


##


sık boğaz etmesene hayat
kalakala tek sıkımlığım...


##


Kayıp Aranıyor
düşlerim kimde?


##


s(b)ensizim.
kendimin katili olmaya meyilsiz ellerim
yoksa beş vakte kalmadan sökerdim yüreğimden seni...


##


İnsanlık Giyinmeyin'de tanıyayım sizi!...






=>Bak ben dünyaya küstüm!
Üzerine tüm kinimi püskürttüm!
Dü$üncelerimin karma$asında dolanıp dururken aklımda..
canıma tak! eden nedenlerim war !!


##



Bak yine kaLabaLık içinde yapayaLnız
savunmasızım
Her beden kendi haLinde
Bense ayrı bir dertte…
İhtiyacım oLan bişey var derinLerde
ULaşmak istiyor uLaşamıyorum…


##
beklentili msn sözleri

Anlattıkça üşüyor anlattıkça ısınıyor yüreğim.
Bugün sardunyalarım da açmadı Belki de küskün renklere
Ellerimde günah gibi yaşayamadıklarım Sensiz soluyorum anlayacağın
" Mavi mavi ölüyorum "


##


Tüm hücrelerime sen yazılmıştın yar.
Çoğalıyordun...
Bu çoğalışı durdurmak için yavaş yavaş öldürüyordum kendimi.

Sonra..


##


Kime ηe kαrmαηçormαη hαyαtımdαη!
Kime ηe yαLαη doLαη masaLLαrımdαη
Kime ηe sevdαLımdαη ?
Beη mutLuysαm


##


Seni seviyorum'Larım vardı..
gittikçe devrikLe$ti..
SiLdim hépsini..










Varmı şimdi ßaşka biri ? onu bana ßenzetdin mi ? Ne yaparsan o ßen oLmaz ! ParçaLarı sana uymaz (;








Tamda kurtuLmuş
hazır vaz qeçmışken eskiLerimden
Sana y0L q0runu0r askımm
kaLbıme d0qru
qeL erken erken .D
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları