Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Yürekli msn nickleri

| 23 Mart 2009 Pazartesi | , |
Çok sevdim suç sayıLdı *
Hiç sevmedim kaßahat .
İçimden ßir ses dior ki ,
öLde kendini arat .



Yürekli msn nickleri


ßuqün uyamadım *
Saat 3'e çeyrek varken kalktım .
ßir siqara ßoğdum .
KüLLeri yuttum .
Delil yok ortada şimdi mutluyum ``





Vedalar ßile ßir sessizliğe mahkum değildir .[color=lemonchiffon]
ßir “hoşçakal” ßile sensizliğin içinde .
Seni hep varmışsın gißi geri getirir .





Anlatacak çok şey var .
Fakat ne anlatacak gücüm var,
Ne de senin görmene dayanaßilecek satırlarım var.






Bulutların üstünden bıraktım ben kendimi .
Sonunu düşünmeden , duчqular sarınca beni .
Gizlice tuttum elini чüzüne baktım usulca ,
Gözlerin fısıldadı mutluluqu чavaşca






Hep derdin oysa yüzümdeki teßessüm için yaşadığını, iyi ßak !
Yüzümdeki teßessüm haLa var haLa can çekişiyor seni yaşatmak için





dilεqıиı тυтмυş ѕαчαя ѕσиѕuzdαи qεяı
чαиαякεи чαиαкlαяı uşuямυş εllεяı . .


*




A ş k seni ßuLur demiştin .
Peki ßuLduğu qißide kaybeder mi?
Konuşsana!
SessizLiğini suskunLuğunu dinLetme ßana!
ÇığLıkLarına haykırışLarına ßiLe razıyım!
AnLatsana!





“ Susmak aşkın diLidir - diyen sevqiLi
Konuş şimdi keLimeLerine ihtiyacım var…”








`A ş k ´ rahatsızlanmakmış.
чersiz чurt unutmakmış
Hiç farkında bile olmadan
Hep ona ` u ч a n m a k m ı ş .





Azrail kapını çaldığı saat,
'' Son defa '' diyecek sözün olmalı .






Kolay ßir ßilmecesin .
Çözeyim mi ne dersin ?





"Sarıl ßana"
Hayata sarıldığın gißi .
ßütün korkular gerçek olduğunda .
Ve ßeni mezarımdan çıkardığında .
"Sev ßeni"
Güneşi sevdiğin gißi .
Vampir kalßimdeki kanı yakıp kavuran .




^^


ßardaktan ßoşalırcasına yağmur yağıyor *
Sokaklar caddeler kaldırımlar ıslak ^^
Kimi yağmurdan alelacele kaçarken,
Kimi de usul adımlarla yağmura koşuyor .


.


.



Kim serdi üzerime bu sessizLiği . ?




yürekli nickler



чazdıkca

cıkıчor hatalarım . .

чazdım & b ı r a k t ı m s e n i

чırttım attım ` herseчi..







bomboş olmaktansa``
чanlış ol daha iчiчdi.








MaLLardan uzak.
HayvansaL ve saLaksaL kişiLikLerden uzak.
Gerçek insanLarLa Yeni bir hayat *







AnLatmayın istemem korkarım ben aşktan !







Sen(s)sizLik çok yordu beni *







Geç kaLmışlığımın öfkesi
Yaptığım her hatanın sebebi
Gördüğüm renkLerin en güzeLisin biLiyorum.
Çıkar béni bu karanLıktan
Yitip gidiyorum..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları