Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Platonik aşk nickleri

| 19 Mart 2009 Perşembe | , |
Dı$ımda KahkahaLardan ßi surat içimde Kan ağLayan Küçüq bi veLet

Platonik aşk nickleri

ben haa !!!
seni haa !!!
sevmek haa !!!
yüzüne baktım diye
beni aşık mı sandın ??
kaçıncı yüzyıldayız olum
beni manyak mı sandın



**Nikahına beni de çağır Asuman istersen yaparım sana pansuman bu adam kim diye soran olursa dersin sıvacı Osmannnn xD



**Zorla güzellik olmaz estetikle olurrr x)


**erkekler kadınlar önce yaratılmış olabilir ama her şaheserden önce bir kabataslak vardır xD



Sensizlik çok zor geLir tutamam kendimi bu dünya yıkıLır üstüme...




Yüreğimin kıyısına vurdu kocaman bir daLga...




bakma yüzüme agLarım diye dönmem...dönmem geRiye..sevdam bitti..yitti senLe...sevgin bitti...yitti..




güLüşLer yaLan aRtık...




Hani söz veRmiştik biRbiRimize sen beni ben seni buLacaktım...




NoLur teRk etme yaLnızLık çok aCı...




kendimi yoRmadan uLaşsam sana dokunsam Ruhuna...
http://www.komple.org/



Ne kadar da farkLıydın yaLancı nasıLda inandım...




Ne kadar çok sevsemde seni unutacağım...



HayaLLer GerçekLeriN YarıSıymı$..SeNde Yarı Yarıya BeNimSin .!.

platonik nickler

BirLikte Ya$ayabiLceğiN BiriyLe DeiL
oNsuZ YaşaYamaYacaĞın BiriyLe oL
GeLip BoşLuk DoLduranLardan deiL
GittiğiNde YeRi DoLmayanLardaN oLsuN…!



İsmiN Dudaımda ÇıkmıyoRsuN AkLımdaN
ßu NasıL Ceza
SiLmeye ÇaLı$tıkça
KazınıyorsuN aLnıMa...
Sinmiyor İçime
ßu ZamaNsız Veda...!!




ßéNdé Hakkın KaLdıySa Eér SéwiLdiiN GünLere Say !
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları