Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Korkak msn nickleri

Korkмαsαм seni sevмekten. .

Düşünмeseм sonunu senle ölseм. .

Her αnındα чαnındα olαbilseм. .

Bir αnını bile kaçırмαsαм. .

Her bir şüphe чαkıyor αldαnırsαм чα biterse. !

Yαlαnsα bütün sözlerin. .

Ah bir inαnsαм güvenseм sαnα. .

Son bulsα kötü düşleriм. !




Canımı al..

Seni alma benden..

Beni de çal..

Vazgeçtim kendimden.

Sevabın kalmasın bana..

Günahın benim boynuma..

Al ahını..

Vazgeçtim Senden.!








Mυτlυ кαl dεмεчεсεgίм нαчαт ѕεиίи.

İlgίlεимίчοгυм. .

Dεdίgίм gίвί,, şίмdi ѕεиίи αdιиιи üzεгίиί ςίzίчοгυм. .

Ѕöчlεчεсεкlεгίм вίттί. .

Мαѕαlιм ίѕε нίς вαşlαмαмιşтι zαтεи. !

Şίмdί göгεвίlίчοгυм.






O kαdαr uzαgımdαki..

Kokun,, Dokunusun.. Sebebi gururun

Benim yok umudum,, AgLıyorum ,,

Sαdece susuorum.! "BekLemiyorum..!













Bir mavi gökyüzüydü yaşama dair kurduğum tek hayal....




♪ віг şαгκι σldυи dіlімdε вικмαdαи ѕöчlεdіqім . . .





DυdακŁαгıиdαи αdıм döκüŁüгκεи іςім τіτгεг вυиυ ѕεиdε віŁ . !






Yüreğim umulmayan yaralarla başedemezken,
Bir tatlı aşk gülüşü özledi gözlerim,
Ve sen hangi alemde hangi düşlerde isen gel,
Çünkü gülüşünü çok özledim...














іςімdεκі мüzіκ ѕεиѕіи . .




Dur...
Sakın gitme
Kal , gözüm sende
Boşuna kaçma dönüşün yok , kaçma bana gel ölelim seninle...

Aşk ım kaldı ellere...
Ruhumu ateşlere , kefene sarıp atıver elinle...







En sevdiğim hayallerimi , en büyük kabusuma çevirenleri ,
Simdi ben en tatli rüyalarindan uyandırıcam...




Korkak msn nickleri , korkak nickler, korkulu sözler

kışın yağan karın daha da sessizleştirdiği sokaklarda
adımlarınızı atıyorken zihniniz ait olmaz buraya
belki dün oynadığınız oyundan aklınızda kalmış sahneler gelir gözlerinizin önüne
belki yürüyüşten önce içtiğiniz bir kadeh kırmızı şarabın etkisiyle
ruhunuza bir dinginlik gelivermiştir
karların üzerinde bırakmayı unuttuğunuz adımlarınız
sanki içinde olmadığınız bir geceyi
zamanı anlatmaya başlamıştır
belki de doğru olandır o an
belki yalnızca bir yanılsama =!
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları