Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Farklı msn nickleri

| 25 Ocak 2009 Pazar | , |
Soğuk olan ruhumdu
Anlatılmamış olan acıydı İster miydin güveninin karanlık tırnaklarının
Damarlarıma tekrar tümüyle bastırdığını
Kabrin açıldı
Ben yalnızlığının duacısıyım
Cazibenle enkaz oldum
Bir av gibi çembere alındım
Ormanın derinliklerinde
Nerede ikna edici fısıltılar






Ölümcül öksürüklere boğulmak var bugün hayalimde.
Yokolup gidilesi sempatik gözüken saçma şeyler,
Kafamı karıncalayan yamalı düşler..
Kelimeler ile anlatılmak istenen tarifsiz şeyler.
Bozulan sinirleri tamir edemeyecek tamirciler
Kalpte kalan izleri silemeyecek salak silgiler.







Bilenler söylemezler herşeyi sorsan bile
Görenler konuşmazlar ne olduğunu bile bile
Duyanlar sağır olmuş görenler körmüş zaten
Bilenler yokmuş burda terketmiş en ezelden




Deniz , dalgalarınla hayellerımı umıtlerımı alıp nereye gıdıyorsun ?













Herkesin kalbimde yeri ayrı.Kiminin altı çizili kiminin üstü çizili.






Ellerin uzanmasın
Uzak dursun dedim
Sakın dokunmasın
Hayal ettiklerim
Bana yakışmasın
İnancım yok benim.....!!!!

Farklı msn nickleri , farklı sözler






Bırak acı yüreğinde konaklasın....

Olmaza çare arama......!









Boş odalara hapsettim kendimi.
Acımı kalbime sakladım.
Anılarımın bile gözünün yaşına bakmadım..
Seni anan sol yanımı , dokunduğun heryanımı .
Silip attım hayatımdan, küle gömdüm yangınımı ..
Sen diye bir başkasına sarılarak ağladım.
Adın her geçtiğinde sana sitem yağdırdım..
Öptüğüm dudakları , saçlarını unuttum..
Seyrettiğim yüzünü de unuttum.
Ama gözlerin var ya o kör olası gözlerin,
Onlar hala duruyor ben de yarası derin..
Gözlerini benim için öldürür müsün?
Ben de kalan son yangını söndürürmüsün?
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları