Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Morali bozuk msn nickleri

| 10 Aralık 2008 Çarşamba | , |
Yazdığım bütün sözLer asıyor kendini
ÖLüyor söze düşürdüğüm büyü...
Bütün sokak-köpekLerinin- qözyaşı yüzümde.
İçime kim koydu bu intiharı...

KâŁbîmŁê Ruhumu ßîrbîrîηê ßâqŁâyâη YoŁdâ ßîr Kısım Kâzı ÇâŁışmâLârı Vâr

ßu Yûzdêη ßîr Mûddêt KuŁŁâηım Dışıyım

Êqêr ßâηâ UŁâşmâk İstêrsêηîz Dîpsîz KârâηŁıqımı KuŁŁâηıη ..!








Duymâk İstérsé Sévén Sévdiqinin FéryâtLârını
SéviLén dé Duyârmış KâLptén İçi SızLârmış.. SöyLé SéviLen !
Duyuyor Musun FéryâtLarımı?



Herdefasında Dönen Sen..
döNüpte HayaTımı Mahveden Sen..
Lütfen ARtık GıdısLerının Dönüşü oLmasın..!!




Zaman tÜkenince başlıyor pişmanlıklar
Mavisini çalan bu dünyanın kuşkular
Maskeler yalnız şarkılarda düşüyor
Gözlerim göremeyince sevgiyi üşüyor


Mutlu aşk varsa da
Mutlu son yoktur.


Şu SınavLara Bi Son Verilsin İstiyorum ..
Cedric ChenLen EvlenSiiin İstiRomm..
saNTANA Abbüümün Msj Sayısına da Bi Dur DenSin İstiyorum...
TaTiL Hiç Bitmesin İsTiyoRm..
SeLena ArtıK FinaLini YapSın İsTiyoRm..



Dostluk Ariyorsan Burda
Güven Ariyorsan Burda
Dürüstlük Ariyorsan Burda
Eger Yalanciysan Ve Üzmek Istiyorsan
Yukarda sag kösede X´e bas
CIKIS ORDA !!



kALAmaSSıN ßU haYAtTa ßaKir3 En aZınDaN hAyaT KoYaAR 1 KerE !



YalnızLık PiSKolojikmişş ÖpüNce Geçermişşşşşşşşşş... xD




I Lové YouNaN




Hint kumaşıymış bence o basit bi Fırfır


Morali bozuk msn nickleri , msn sözleri








Bu şehir beni içine çekiyor
Kendimi alamıyorum!
º ( YokLuqunun HücRésindén KaçIyoRum Bu qécé ) º
× MéLankoLia Dü$Lérin Ye$eRdiqi “ DuvarLarIm ” vaR AkLImIn OdaLarInda ×
¤ YokLuqun YaRattIqI Bo$LukLarIn ésiRindé ya$IyoRum ¤
. . SıRf SiqaRa içméK için yémék yéméLérim GibidiR SéniSévméLérim . .
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları