Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Elveda nickleri

| 12 Aralık 2008 Cuma | , |
Elvedayla süslenmiş bir yaRınıın dünündeyim
Kim Bilir belki Doğmamış Melekler Rolündeyim..
Keşkelerle dolu sonbaharın demindeyimm..
Bilinmez yolların özleminde Tam Önündeyim...




Son günLerde haLimde 1 haLLer seziyoRum
Yüxek doz yaLnzLıktan qaLiba öLüyoRumM *






[...Uzak Dursun Ellerin Benden UZAK..!
Sakın Dokun(MA)İcim Yanıyor sen dokundukca...!...]





√ Öyle kolay olmamalı YAR(!)
aŞk Bu? Oyuncak mı Yar(!)





Sakin.. arkana bakma sakinnn... Dedim ya
Kaldiramazsin dilimin pasakli küfürlerini!
Simdi ebediyete kadar sus
"silindin"





“Eksilen de siz eksilten de.
Değer biçtiğim halde değersizleşen de…”




|||...Alfabenin Tanımlayamadığı Üç Harf: AŞK..||||





Vakit sen zamanı şimdi...




DÜŞÜNMEK BİLE İSYANA SÜRÜKLER.
IŞIĞINDA BOĞULURSUN DOĞRULARIN !







sén wodafoné gibi anı yaşaRkén
bén turkceLL gibi hér zaman hér yéRdé çékémém séni




Ne kadar sesizsek
ne kadar suskunsak
ne kadar dertliysek
en az o kadar da deliyiz..!!





Herşey güzeldi
Sen geldin ve sonunda
Bunalımdan kurtardın beni
O kadar mutluydum ki
Ama…
Sen gittin gideli
Öle bir bunalım sardıki beni
Kalbim hergün daha fazla acıyor…





senin yanındayken hayat canımı yakmıyor benim
aksine gülümsüyor bana.
Zaman duruyor seninleyken
saniyeler geçmiyor
dakikalar atmıyor.
Büyük bi mutluluk sarıyor dünyayı...
Sevgin umutsuzlara bile umut ışığı oluyor.
Sen varsın ya güneşte gülüyor bana ayda dünyada...
Seni sevmek o kadar güzel ki...
iyiki varsın iyiki AŞKIMsın...






ßéN a$kı SéNdé ßuLdum…
SénDé ßénDé…
ßénDén SonRa oNu mu ßuLdun ?
Z€VKSİZ…!





Suç işlemiş çocuklar gibi gel bana
Evinden uzak kovboylar gibi dön.
Bazen gel bağıra çağıra dövercesine
Beni gönder uzaklara kalbimi bırakıp gidercesine.

Elveda nickleri , msn nickleri



Baba Mirası DeğiLdiR ''HaYaT''



Kendi hayatımda kenar süsü oldum..




Her Lafının Arkasına Bir Yalan Sıkıştırabiliyorsunya
HELAL OLSUN!
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları