Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

yalnızlık avatarları

| 17 Eylül 2008 Çarşamba | , |
#Terk ettigin o günden belli boslukta bu deli ruhumm//

#sOrma sakin nasil dayandim? sadece HAYATI SALLADIM

yalnızlık avatarları
#Bazen BEN ve geçmis aklina gelir sOra gözlerin dolar ozaman varya /bosver gitsin\

#SEN sadece ANLAMSIZ hayatimin ANLAMIYDIN
msn yalnızlık avatarları
#Hayata gülümsersen O sana hep güler derler,gülümsüyOrum, HAYAT gülüyormus AMA SALAKLIGIMA!

#Aşk öyle ciddi bir hastalıktır ki iki kişiyi birden yatağa düşürür.
msn avatarları
#кöρяüℓєяι αтмα. αуηι ηєняι кαç кєz ∂αнα gєçмeк zσяυη∂α кαℓα¢αgιηα ѕαѕιяα¢αкѕιη.

#тєкмє уιуєη кöρєgιη ∂ιѕℓєяι ∂αнα ѕινяι∂ιя.
yalnızlık avatarları#Bu gün ben sensiz isem inanki yarın sende BENSIZ kalacaksın!
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları