Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Karanlık msn avatarları

» ßeny çekemeyenLer ''anten'' taKtırSıN «

sevioRsan yanImda kaL sevmioRSan uFakTan uFakTan yoL aL x)

asLa özénMé aLTımda kaLıRsınxD

Neredeyim nerede zamansız dilimler var, Başlangıç mı son mu hep aynı yollar!

Dudaklarımda kalan kabulsüz bir dilekse.. İstemem sevme beni, sevilmek sensizlikse.

Terkedeni Terketmek ßüyük Zevktir aMa Seveni Terk Etmek En ßüyük KahpeLiktir!

Ne ondan, ne bundan, ne şundan! ALLAH'tan başka kimseden KorkMaM!

öLüм öиcєsi yorguиLuк vαr gözLєriмdє?.göLgєм вiLє вoğмαк içiи fırsαт кoLLuyor

Hачатιи Ѕоиυиа 5 каLа , GэL Dэŝэм • Gэl¡я міѕіŋ???

coca cola reklamlarındaki penguen gibisin Dört kapak versem gelir misin ??

ßana Şımarık Diyenin DiLini Koparır,Eline Veririm !

Her AdımımDa DeriNe Ö.L.Ü.Y.O.R.U.M.. !

AynalaR SensizliğiN Lanetinİ VuruP DuruyoR YüzümE

Sattım a$kı Sende kaLsın, taLißim Çok Sen yaLansIn. . İstyorsa öLe oLsun ßir Dudak ver Üstü Kalsın

Sen aNca oNa BuNa LaF yeTişTiR...İmaJ BozuK aRTıK DeqişTiR...HeR KaDini AnnneN Mi SanDin..OkuyuP KafaNi BayaBi qeLişTiR..

CiDDiysen vaRım ...! DeqiLSeN SörF YapaR...! AqLaTiRiM...!

Resmini Baş Ucuma Koydum.. Bakıp Bakıp Tükürdüm


rock avatarlarıkaranlık avatarlar

Askım Dedim Oda Ot Cıktı

уüz мιℓуση ∂єƒα ѕöуℓє∂ιм ѕαηα αвαятмα∂αη кσηυş ∂ιує!

KeşKelerLe'''''AcabaLarla'''''bElKilerLe dolu bi hayat benmkisi

KiRpİ GiBİyİz HeM SEwİLmEK İStİOrUz HeMdE SEvEnE BAtIYoRuZ…

İçiMdeKi bEn haLa seN kRizLerİnDe...

adAmnA qörE muameLe yaparm kmnE iyiİ kmnE kötÜü oynarM karakTerm haKkndA yorm yapmYa kaLqmaYn kmsEye qeRçeq benİ tanTmadm (,..
karanlık msn avatarlarımsn avatarlarırock msn avatarları

Hîç Bîşéîm Yock Séndén Bâşkâ Yânî Ölésîyé Zéngînîm...


Siz sus'tunuz!..Benim çığlıklı sokaklarımda,
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları