Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

manita nickleri

manita nickleri , manita ilgili msn nickleri , msn avatarları

-kalbimden atildin.. aklimdan silindin... hayatimdan kovuldun... bunun baska adi yok... sen artik unutuldun...;)

-seviyorum diyen birgun çekip giderse,hiç YUREKTEN sevmemis

-vuuúr hádi vur pesinden aqlamam, 'qitme duur neólurr' diye yalvaramam.//

-GÜNEŞ YALNIZDA OLSA ETRAFA IŞIK SAÇAR!

-üzülmee dogrularin kAderidir yAlnizlik,kargAlar sürüyle kArtallar ise yAlniz uçar!

-Sen hanGii agaçtan dü$tün $ékéér
beN çeKetimİ kaybetmİşİm sen düğme aRıoRsun pehh . . .

bu kdR kaLbsis oLamassIn ama yaNNış yoLdasIn.

Bir Dü$-tüK KıRıLdık aNLa İ$tee..

dÜn yanImda buqün neRde adıNa "düNya" deniLen kaHbe.

'aşqLa SakLanßaç oYnuorm !! En iisi içimdn 9'a kadar saymaK we onu oLduğu Yerde Unutmak...!

HiC ß! MaN!Ta Bana ayaq CekemeD! ceqSé Bıle ayaq†a qezeMeDi.

Haketmediğini ßiLe ßiLe sevmek mi yoksa çekip gitmekmi ? . .

kaLbi oLmayaNNaR kaLp kıRıo - caNıMı eN çoqh bu yaKıo.

beNi - kasMa,boğMa,yoRma - sıkIntı yaRatma çoK soRu soRma haYaTi öNem aRzeden biRşeY yoKsa raHaTsız eTMe ! . . susKuNkeN çoqh qüseLsiN buNu bozMa !

şımaRıqh - uqaLayım isTeiNce laFı koyaRım aMa çHoq haSsaS vE aLıNqaNıM çözeMessiN beNi beN zoR oLaNLaRdaNıM.

biRqüN ağLaRım - biR qüNahkaRım.biR daHa aRaMa boşuNa beN fiRaRdaıM.
manita nickleri , manita ilgili msn nickleri
koLay değiL roL yapsamda bazen beni hiçbişey güLdürmüyor..sorun değiL çünkü artık zaten beni hiçbi dert öLdürmüyor.

" soN duRaq - kaRa topRaq "

ELime $işeyi aLınca qelİr yanıma Dost biLdiklerRİm ,$işe dibe vuRunca çekeR qider ..Geçmi$ini ZiktikLeRim.

SévéN ÇékéЯ Acıyı…SévméyéN Ne ßilsiN…ßaNa a$KTaN SöZ éTMé…SévméK KiM SéN KimsiN…!

terK ediLmek ßedawa - ßizi Satanı bis bele$e weriyoz ama.

kRaLiçeye kRaL oLacağıNa qiTTin kaŞaRa pezeveNq oLdun - hiç umRumda değiLsin haqeDDiğiN yeRi buLdun.

biLioRsun taLebeyim,hafTaaRası qeLeMem - cumaRtesi aNNem evDe pazaR babaaNNemDe,heLe iqİmİsi qöRürLeRse seyRed siNemayI evDe.aNNasaNa be **** bNm qözüm yoqh seNde.

Ø oDµñ ßêNï ÂŞâR ßï VµR$Âm ƒêLêGï ŞâŞâr DêLïKâNLÎ Kı§LâR MâNïTâ§ıZ ¥âŞâR ( aquLaqaLaqa

-sOnsusza dek bu kAlp -biirTek- seni sévéCéékk!

-kAlbimde yasarken kira istemedim ama giitmeden önce -kAlbimin kirasi lütfen!-
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları