Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Düşünceli msn nickleri

| 20 Ağustos 2008 Çarşamba | , , |
Düşünceli msn nickleri, düşünceli nickler , nick

herqes mi qusursuz ??
hic qimsenin yarası yhoq mu sarıLcaq !!
herqesMi qucLu ??
qimse aqLamas mı du$unche..!!
qendiNe uzaNchaq bi eL aramaz mı ??
bhen qucsuzuM..
du$erim.. aqLarıM.. caNım acır.. yaraLarım we qusurLarıM waR !!
sırf bu yuzdeN insanıM..
sıradaNım !!! !




VaZgeÇmeK KoLaY oLSaydı; bU çıĞLıK Bu KaDRr iÇ AcıTmaZdI

$arıLıp ßasH uCumdaqi fot0ğrafLarIna ağLaR oLdum ßaksaNa . . .


ßu LafLaR sna kapak oLsn fénA otuRttum héLaL oLsn tipin yoqqi şékLn oLsn ikiLé cnm yLn açıq oLsn

RüyamDa görDüm Seni Dün gece EğiLip DudağınDan öpTm SeSSizce <3>
Düşünceli msn nickleri, düşünceli nickler



Öηüмdє мєLєктєη вσzмa şєγтaη єLiηdє Sσğuк тıяpaη ...

öLüm nefes aLamamq deiL snsz nefes aLmaqtır.!

öLüm uyku qßy tatLı oLsa mezar ta$ının üsTüne tatLı rüyaLar yazıLır..!

Kimsé sormadan kayboLsam göLgémdé hérşéyi unutsam dönérmiyimMm geriye ?

ßazen unuttum demeq biLe hatırLamakTır bazı şeyLeRy..!

ßeLkide ßu GüzeL GözLeRinizi ßu GüzeL YüzüNüzü Hiç GöRemeyecğiM Ama VaR OLduğuNuzu ßiLerek YaşıyoRum işte..!

Ödünç aLdm qeLeceimi qeçMi$işmdn koparken..!

unuTamadm sanma ç0qtan unuttm korkmà..!

sözLeRim yaLanDı neFreT eDemeDiqim qİßi OnDan..!


qüLü$üme aLdanMa...! 2 SaniYeLikTir erTeSi aCı erTeSi keDer erTeSi hüZün
erTeSi öLüM erTeSi qöyaŞıDr qüLü$ümüN…


önεмLi dεğiL..sØnuçtα gözLεriмin
Sαnα bαktığı kαdαrsın..bεn Ø
gözLεri sεndεn çεktiğiм αn hØş
bi αnı Ølαrαk kαLırsın..!!




Seviyorsan yanımda kal sevmiyorsan ufaktan ufaktan yol al


aYıK oL paNiq YapMa! ßen waRm seNin qaRsnda!!





Benim iLgileNmeDikleRim Sizin PeşiNden KoştuklaRınızdır. . Alayına Y.O.L xD




én qüséL a$k bénim a$kım.. séwmiorm ama hér zmn séwiLiorm..


kıpkırmızı!
mâsmâvi ! yémyé$iL !. . .
. . .Gökku$âğının biLumum rénkLérindé kânıyordum !. . .
. . .ifLâh késén sorquLârdâ kânıyordum. .
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları