Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Şekilli aşk nickleri

| 1 Temmuz 2008 Salı | , , |
Şekilli aşk nickleri , msn nickleri , nick

αн şυ qöηℓüм нιç кιмѕєуι вöуℓє ѕєνмє∂ι

нιç кιмѕєує вöуℓєѕιηє уєηιℓмє∂ι.

ηє уαρѕαм, ηє ѕöуℓєѕєм ∂є ∂єğιşмє∂ι

αмα αℓ ∂є∂ιм. νυя ∂ємє∂мкι...





......kırık bir aşk.............hikayesi bu...
..umutsuzluklarla..........ve hüzünle dolu...
güneşinden yoksun; umut, bulutlar ardında
gökyüzü kapkaranlık ve biz burada ışıksızız
yollar aşılamaz türden, ufuklar bizden uzak
.bugünler mutsuz ve yarınlar çok umutsuz
...amaçlar belirsiz ve araçlar çok yetersiz
.....görüşebilmek zor, görüşmemek zor.
.........sevebilmek ve de sevilebilmek,
............ne kadar mümkün sence?
...............ne kadar olası bu düş?
..................birleşebilir miyiz?
.......................sen-ve-ben
.........................bir gün!



anlatacak birşey yok,rutin bile rutinleşti....



Şekilli aşk nickleri , msn nickleri , nick

iki sınır ülkenin dikenli telleriyiz.dokunursak kanar ellerimiz.kimselre söylemez,gizli gizli severiz kavuşursak biteriz biz




__________________
aLLaHıM CaNıMı aLaNa KaDaR o YoSuN GöZLeR SaNa BaKMaYa DeVaM eDeCeK MeLeĞiM...




karanlık topraklar bir kere seni istemişse, almakta zorlanmaz




SENDEN KÜÇÜKLERİ EZMEK İSTİYORSAN EĞER, BÜYÜKLEREDE KAFA TUTABİLECEKSİNKİ Bİ NEBZE ADAM OLABİLESİN...KÜÇÜKLERİ EZİP BÜYÜKLERE ÖZENİRSEN ANCA KOMİK OLURSUN...





kalp kalbe karşı derler
sende üzüldün mü
AYY bile çeker gider
geceyi düşündün mü ..!


Bir masaldan diğer masaLa ko$an yalandan hikayeLerin dı$ında elimde tuttuğum en değerLi yaLanımın gerçeği..

Sonuç oLarak net bişey sölemekten korktuğum.. sewincimin %99'u...hayatımda başıma geLenLerden korktuğum herşein iiye dönmesi..sen...! herşey..hepsi sen..!

Kokunu duyduğumda yaşıcaımdan emin oLduğum o sewinçLe hergün biraz daha fzla sewiorm seni.. yalan değiL..! herkesden başka özLüyorum...hergün biraz daha aLışıorum... HerşeinLe masalımdasın.. roLLerine çaLışmaLısın.. seni hergün görmüorum.. buna aLışmaLısın...


AptaLca söylenen şarkılardan daha çok dinLedim seni.. herqün çığlık atmaktansa gözyaşı döktün kuLakLarıma... silicez bunLarı aşıcaz.. hep senindi bu sözLer.. sen ikna ettin beni nefes aLmaya..


Kaç leke çıkarıcı gider kollarımdaki vücumdaki ruhumdaki lekeleri çıkarmayA..hangi leke çıkarıcı çıKarabiLir ki kalbimdeki o koca lekeyi..


masaLLarın soNu yoq*..``

msn nickleri , nick


Depresif mutluluk.. Arızalı nefret... Güçsüz derler bana aşka inandığım için, bilirimki aşk vardır ve kalbim her defasında bu, inançla yeniden hayata bağlanır..




Herkes bilsin istedim,
Herkes bilsin istedim nasıl sevdim ben,
Herkes duysun istedim neye direndim ben,
Neler gördü gözlerim neler duydum dinledim
Aşk böyleyse sevmeyin sevmeyin beni
Zaman dursun istedim bugün pesettim ben!..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları