Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Güzel Msn Nickleri

| 2 Temmuz 2008 Çarşamba | , , |
Son zamanların en güzel msn nickleri yle buluşmayla daha doğrusu karşılaşıp çaLmaya hazır olun. Komple.org size müthiş bir dizi hazırladı umarım beğenirsiniz.

Senden sonra dünya kapkaranlık, kocaman, sanki yangın yeri, sanki suç mahali!

Makyajın ve yüzündeki boyalarınla gururlanma ! Yollarda güzeldir ama altından kanalizasyon geçer

Herkes ulaşılmazı oynarken ßen Yaşıyorum..

Saçma sapan dünyanızda devam edin çoğalmaya

Yüreğine yazıldım, bekliyorum sıramı… kalpten kalbe dolaş gel, bende son bulacaksın…

Ve artık beni sana bağLayan ipLeri kes geL Azad et beni

İçimdeki çocuk yorgun, aşk için şehit oldu… İnandığım ne varsa senle birlikte yok oldu…
Msn Nickleri , nick , güzel nickler
İster vur ister okşa… ister tut ister yolla… ister sev ister zorla… ben böyleyim.

Yalnızlık eski bir ezber ayrılık alışkanlık… sensizlik bana dost bana eş…

Umurumda olsa ağlardım.
Sözlerden akarken delikanlı bir bahar...

SEN TUT, BEN ASLA BIRAKMAM ELINI


Mademki Şu Hayatta Yeri Doldurulmayacak İnsan Yok O zaman EskiLere sLm YeniLere DeVamM ..

Gel KaLbimde Yaşa valla kira istemem

Msnde 20 kisi acik, 2 kisi mesgul, 10 kisi hemen donecek, 7 kisi telefonda, 1 MAL'da Oturmus nickimi okuyor

Sakladim olmadi, icime attim olmadi, bu yurek yandi dayanmadi seviyorum

Kendine iyi bak derler, kursunu kafana sikip giderler.

Unutmam diyenler unuttu, birakmam diyenler birakti. Gun gelir sende unutursun

artık ot gibi yaşamaya karar verdim isteyen ezer geçer isteyen sarıp içer :P

Kimi vardir ölür aski icin, ölürdüm ama degmezsin!

Sevene hasret yazilmis, sevgiye mezar kazilmis

Bak gözlerime iyice bi bak , ben adami yakarimm :hih:
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları