Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Yeni Msn Nickleri

| 1 Nisan 2008 Salı | , |
Yeni Msn Nickleri , msn nickleri

know that i can't get over you;'cause everything i see is you and i don't want no substitute;baby i swear it's deja vu
(seninle baş edemediğimi bil;çünkü gördüğüm herşey sensin ve yedeğini istemiyorum;bebeğim yemin ederim bu bir deja vu)

I don't know who to trust no surprise;Everyone feels so far away from me
(Bilmiyorum kime güveneceğimi şaşırmadan;Herkes benden uzaktaymış gibi geliyor)

No longer waiting, remove illusions;No more complaining, forget confusion
(uzun beklemeler yok,ilizyonları kaldır;daha fazla yakınmak yok,karışıklığı unut)

oh tonight you killed me with your smile so beautiful and wild so beautiful
(bu gece gülüşünle beni öldürdün öylesine güzel ve vahşiceki öylesine güzel)

I lie and I lie and I lie till there's no turning back;I don't know why
(Yalan söylüyorum yalan söylüyorum dönüşü olmayana dek;Bilmiyorum neden)

Don't be scared of your shadow You can't hide from your sorrow
( Gölgenden korkma , kaderinden saklanamazsın )

I'm just a crazy kind of girl I wanna shop around , I've just begun
Don't wanna settle down
( ben cılgın bır kızım alışveriş yapmak ıstıyorum..daha yenı basladım durulmak ıstemiyorum

Here is a little story that I made up So Let's make believe
( benım uydurduğum bir hikaye bu,o zaman kendımızı ınandıralım..))

Things I loved before, are now for saLe..
(önceden sevdiğim hersey şimdi satılık.)

I've become so numb , i cant feeL you theree..
(Çok hissizleştim , senin burda olduğunu bile hissedemiyorum..)

If you show Me reaL Love baby i'll show you mine..
(bebeğim eğer bana gerçek aşkını gosterırsen bende sana benımkını gosterırım..)
Yeni Msn Nickleri , msn nickleri
sensizlikle yüzleştim geçen gün , beni suçladı sensizlik , bekle aşkım aşkına kaderim!

sevgini hayatıma endeksledim ; senle yaşamaya alıştım sevginle belirle beni

aşkını hayatıma vurdum üzerinde yürüyorum gitme !

seni seviyorum dediğim AN, bundan sonra tek AN sensin !

sevginin üzerime esişindeyim ben , seni yanlışlarımla kaybetmekten korkuyorum..

Sevmek Bilki Dogmaktır Yeni Bastan ! Asık Oldum Galiba Yavastan..
Yeni Msn Nickleri , msn nickleri
Git Bekleyen Biri Varsa ! Yuregin Onun Yanındaysa İstemem Seni Bu Yaralı Halinle..

Esaret Baglarında Gül Olmaktansa Özgürlük Daglarında Diken Olurum

Her Kalb Kendi Şarkısını Söyler .

bütün aynalar seni gösteriyor... ya da sensizlik gördüğüm...
Yeni Msn Nickleri , msn nickleri
edit

1 yorum:

pinar dedi ki...

daha iyi olabilir

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları