Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Sevgi nickleri

| 1 Nisan 2008 Salı | , |
sevgi nickleri , msn nickleri

adın çıkmış 9'a inmiyorki 8'e ben nasıl gönül verdim senin gibi keriz. bir türlü adam olmazsın ne yapsan boş palavra sen beni anlamazsın sevgin yalan aşkıda salla

ağladığıma bin pişman şimdi gözlerim pişmanlığına ağlıyor

kaç sevgilin varki senin ben kaç numarayım oğlum o kızlar neyim olur bilirmisin?? ben yürürüm onlar yolumm

sendemi bıkacaksın beni... seni farklı sanmıştım..sendemi sıkıldın hemen oysa yeni başlamıştım...

uzak olsada yerin...ben genede seninim

sus ne olur konuşma gerek yok yalanlara, ne yaparsan kabulum alıştım oyunlara

sessiz ıssız sadece karanlık anlamadınmı hala!!! anlattığım yalnizlık

sevgi nickleri , msn nickleri
Ağℓα∂ığıмı нιçвιя zαмαη göяємєує¢єğιηιz ιçιη şιм∂ι güℓüşüмüη тα∂ıηı çıкαяıη...

иỉ¢κỉиỉ вỉℓє ğöямєκ ỉѕтємỉσяυм..σтυяυм αçмαѕαи ỉỉ є∂єяѕỉи,мαỉℓỉм ѕαиα αğỉя мỉ ğєℓ∂ỉ,єиğєℓℓє∂ỉм ѕєиỉ α₣є∂єяѕỉи

vαямỉ нỉ¢ κυℓℓαиỉℓмαмỉ$ ѕỉ₣ỉя ßỉя уüяєκ (!)

αѕỉκѕαи κσяκυσяѕαи καуỉρ, ѕєωỉρтє ѕυѕυσяѕαи αуỉρ ..!

ѕєи вαиα ỉѕỉκ vєя вєи∂є ₣ỉℓỉζ çσκ...

ѕαвỉя єи вüуüκ ѕỉℓαнтỉя вỉℓєѕỉи vє уαℓиỉζ αℓℓαнα ğüvєиєѕỉи

AranıLan TeseLLıLer Neden Hep mesquLe Dustu..

тєℓєƒσηυη тυşℓαяıηα вιя ¢αη єкℓє∂ιм çєкмєуєη şєвєкєуι нαѕяєтℓє ѕüѕℓє∂ιм єууу вυ ηι¢к'ι σкυуαη ѕєηι çσк özℓє∂ιм..

AlEmIn dErDi bEn oLmUşUm dEmEkKi zAmNıNdA FeNa kOyMuŞuM

soranlara yalanız bilenlere kralız,şan şöhret sizin olsun biz falan filanız !!!

sévén bu kâLbîn çığLıkLârında , duâlârındâ bîlê hâlâ sên vârsın hîç mî duymuyorsun?

AyrıLıktan oLsa qerek qecıkıyor sabahLar..Hep benLe beraber UnuttukLarın..

sevgi nickleri , msn nickleri
Kokunuda aL qıderken YaraLarımı TuzLama Madem..arkana bakma qıderken Hıc sevmedım Zaten..

Susmak bazen bir cok şey ifade eder ve yalnızlık ise seni sessizlikte anlatan tek dosttur!...


Seni Sildigimde, Anilar Defterinden,biliyordum Sokup Attigimi Hayatimin Yarisini...

Kanmadim Aynalara Sana Kandigim Kadar...icimde Bir Bosluk Sana Yandigim Kadar..

Oysa Kim Bilir Ki ,yanagimda Yanginlardan Cok Once O Yarin Biraktigi Opus Izi Var... Yuregimde Anilardan Kalan Bin Dus Izi Var...

Fizik Ile Buldum, Kimya Ile Cozdum, Edebiyat Ile Soyluyorum, Seni Cok Seviyorum

Seni tahmin edeceğin kadar değil, tahammül edemeyeceğin kadar çok seviyorum.

Sanma ki ismini bir başkası silecek seninle başladım seninle bitecek...

Beni bir dakika değil bir saniye değil bir saniyenin onda biri kadar sev... Bir yıl değil on yıl değil bin yıl mesut olurum.

Unuturum desem de inanma sakın, ömrümce kalbimden silinmez adın. Bir sızı içimde senden de yakın kalbimin sesini dinler bulurum seni.

Bir gün sevgilim sordu aşk nedir diye... Biraz zaman istedim düşüneyim diye, ertesi gün gördüm onu bir başkası ile, kulağına fısıldadım aşk ızdıraptır diye.

sevgi nickleri , msn nickleri

Sen benim içimde kalan nefes,Anlatamadıgım duygularımsın
* kavuşmak ölüm ise hasretin zulüm, elbet kavuşuruz bekle be gülüm, tek sana aittir kanayan şu gönlüm,ben yolumu çoktan çizdim, ya sen yada ölüm,aşkım
* Sen dardaysan ben zordayım, sen ateşteysen ben kordayım, bir gün bu dünyadan göçüp gidersen, BiLKi SENDEN ÖNCE ORDAYIM
* SENI SEVIYORUM! DIYEN DILLERE DEGIL...SENIN ICIN AGLAYAN GOZLERE INAN...
* BEN SENI SECTIM SEN BENIM ICIN YALAN DUNYADAKI TEK GERCEKSIN...
* INSANLAR TANIDIM YILDIZLAR GIBIYDILER,HEPSI GOKTEYDI AMA BEN SENI GUNESIM SECTIM VE BIR GUNES ICIN BIN YILDIZDAN VAZGECTIM.
* SEN GOZUMDEKI BIR DAMLA YAS OLSAYDIN SENI KAYBETMEMEK ICIN HIC AGLAMAZDIM..
* GUNUN 24 SAATI UYUDUGUM ICIN BANA DELI DIYORLAR AMA BU DELILER SUREKLI SENI RUYAMDA GORDUGUMU BILMIYORLAR...
* GOZLERINDEN SUZULEN BIR DAMLA YAS OLMAK ISTERDIM. GOZLERINDEN DOGUP, YANAKLARINDAN SUZULUP, DUDAKLARINDA OLMEK ICIN...
* SERT RUZGARLAR KARANLIK GECELERI SEVERMIS , AYNEN BENIM SENI SEVDIGIM GIBI...
* HUZUNLERI KARLARA YAZDIM,GUNES CIKINCA ERISIN DIYE,SENI KALBIME YAZDIM ORADAN HIC SILINMEYESIN DIYE...
* AŞKIMIZ ICIN KAN AKIT DERSEN DUNYANIN ATAR DAMARINI KESERIM ILLE DE SENIN KANIN DERSEN BEN SENI KARA TOPRAKTA DA SEVERIM...
* En büyük felaketler içinde dahi ümidini kaybetme , unutmaki en yumuşak ilik en sert kemiğin içinden çıkar.
* Gülmek senin için bir tutku olsun , olurda bir gün ağlarsan o da mutluluktan olsun
* Biliyor musun, seni gökyüzündeki yıldızlara benzetiyorum. Ama tek farkın onlardan milyonlarca var. Ama sen bir tanesin.
* Dün güllerle seni karşılaştırdım. Güller güzel ama sen daha güzelsin. Bütün vücudumu ateşlere at yansın. Ama sadece kalbim kalsın. Çünkü içinde sen varsın bir tanem.
* Mutluluklar seninle olsun. Yanlızlıklar benimle... Git...Ama birgün aklına geleceğim!.
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları