Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Sevgi nickleri

| 12 Nisan 2008 Cumartesi | , |
Sevgi nickleri , msn nickleri

sadece geceleri sevıyorum ßu hayatı... yalansız olduğu için.....

Herkesten ve herseyden uzakta bır parkın kırık salıncağında kendimi eyliyorum.... kendime "hayatın herseye ragmen guzel olduguna daır " yalanlar soyluyorum...

Ölümlerin içinde yaşam savası vermekten... karanlığın içinde ßir ışık tutmaya calısmaktan yoruldum artık...
Sevgi nickleri , msn nickleri
Aşklar mı yalan yoksa ßize mi denk gelmedi doğru insan?¿

ask acı demek ßaglanmak demek =) cözülmek istiyorum =)

seni senden ba$ka kimse affedemez!

ßeyin durdu du$unceler kararsiz yok oLup gitmek lazim ßuralardan..

a$k ßom ßo$ ßir Park

kayßeden ask kazanan kIm , kım ßu askın sEHidi?¿





HEPSİ ŞARKI SÖZÜÜ--


Balon Gibi İçine şişir Şişir Doldur Bi Toplu İğne PAtlatır İşde Aşq Budur

Günün Birinde Çekip Giderse Şaşma Çunku O saHte
Sevgi nickleri , msn nickleri
Sesini Duymayı ÖZledim Elini Tutmayı ÖZledim Yüzünü Görmesem Bile Adımı Söylemenı Özledim

Gel Senden UZak Sevdalarda Uyur Gezer !



Unutmak Kolay Demişdin Alışırsın Demişdın Öyleyse Sen Unut Beni Yeterki Benden İStemeee!

bir el tutmak ıstersın ya bzn yada bırıne sarılmak ısde tam bole bı anda tam bole bı gecede oyle bı souk olur kı dunya öyle
bir donarkı kalbın Cehennem Bile Çözemes o buzları !


Sıranı beklerken büyür şans beynindeki bir ur gibi Hayat bazen de tatlı bir güzele yapılmış kur gibi !

Farkına var doğru sensin essin daim rüzgarın Öyle çok yorulmuşsun ki saplanmış sanki bir ok


Gerçeklerden kaçtıkça gerçeğinde vardın farkına Üçüncü gözün açıldı ve beyninde kopar fırtına!

Sevgi nickleri , msn nickleri
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları