Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Duygusal msn nickleri

| 12 Nisan 2008 Cumartesi | , |
Duygusal msn nickleri , aşk sözleri

kiM biLiR beLki doqmaMı$ méLékLéR roLüNdéyiMm..!!



keNdiNe yapTıkLarın ve kaTTıkLarıN ne kaDaR vaSaT..!!



hasreTini yazDm senSiz qeCeN qeCeLeRe bitiYorum seNi seViyoRuM diyeN heCeLeRe..!!



ya SeVmeK choK qüZeL ya Da seViLeN choK öZeL..!!



teLefoNda seN akLımDa ba$kaSı nickiMde biLe deqiLsiN anLadın Mı a$kıSı_?

Duygusal msn nickleri , aşk sözleri

hayaTı hıZLı ya$a qeNc öL ki ceSediN yakı$ıkLı oLsn..!!



biZ 3 ki$iyDik beN , keYFiM ve kaHYaSı..!!



bu DiLiM beNi ya veZiR yapaCak ya Da reziL..!



Herşeyi bildiğini sanma çok bilgili olsan da kendine cahilim diyecek cesaretin olmalı..!!



beN biR inSanı sevMe nezaKeTi qösTerDim ama SeN inSaN oLma nezakeTi qöSterMiosn..!!



yaşadığın şartlar ne olursa olsun sakın unutma ki gözlerini renklendirmek senin elinde.!

Duygusal msn nickleri , aşk sözleri

bıRak bu seVdanın bıRak pe$ini kaybeTTim baK biraNda bütüN sevGiMi..!!



iCim o kaDar senLe doLu ki inSaNLar seNi göZ bebeKLeriMde göRüRLer die baKmaYa koRkaR oLdm..!!



heR nefeS aLı$ım kenDimCe biR intiHaR..!!



neFeS aLmak deqiLdiR ya$amaKk..!!



beN zoR deqiLim ama SeN choK baSit oLmayaSınN..!!



herKes öLüR ama herKes gerCekteN ya$ayaMaZz..!!



Duygusal msn nickleri , aşk sözleri
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları