Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Şekilli msn nickleri

| 27 Mart 2008 Perşembe | , |
Şekilli msn nickleri

..Ey UmUdU gÖkTe ArAyAn YüReK..
?GenÇLiğiN KaLß!nDe $akLı oLanI n€ ZaMaN Öğr€n€c€k?
..$aNaR Mı$ıN ßu DevRaN ßöyL€ $ür€c€K..
..€L߀tt€ HüZnüN ß!rGüN ß!t€c€k..



Tådı tµzµ kåLmåmış
bir åşkın son çıЯρınışLårı..
i¢imdè
traJikomik sµЯat ifådèsi..



SiLdim anıLarımdan seni.. Hiç merak etmiorum, sewio musun artık beni.. Kafam, ruhum, bedenim sensiz!! Eminim, mutLusundr ßnsiz..!



Aslı Feslı Bulunmayan Dünya Dertlerı, Bugün Barı Yakamı Bırakında, Rahat Rahat Düsler Kurayım



.İnsanların Hayatlarına Saygı Duymaktansa.
! İftira Atmayı Tercih Edenler !
.Ruhlarındaki Ezikliği Hazmedemeyenlerdir.

Şekilli msn nickleri

.Öz€nTi D€ğ!L!m Kim$eye öZenMem.

.K!m$en!nDe ßana Öz€nm€$ini i$temem.

.HayaTımı Ya$arım $ıkıLmaM.

.i$ine geLene $empat!ğ!m.

.GelmeYene uKaLa.

XxX kUçUcUqUm h€r$e¥¡MmM XxX

DünüM yOq yaRınIm sırR ..?

•●● мαηуαq ¢σ¢υq ●●•

Şekilli msn nickleri

AqlaMa PalyOço MaqYajıN AqAr!!!


[-LaneTLi RockunzeL-]



SeNi SeVmEk YaNlIz BaNa SeRbEsT



' [ ¢คTнLคҳҲҳ ] <3..



Bu FiLM BeNiM FiLMiM BuRDa eSaS KıZ BeNiM ! SeNaRYoDa BiLe YoKKeN...
Bu SüSLü De KiM ...?!

Şekilli msn nickleri
..


ร๏гยภlย !


* PrenSes *



Kendi haYatImda KenaR sÜsü oLdum




™ †Ψ† $h£ЧtªηN †Ψ†
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları