Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Garip msn nickleri

| 27 Mart 2008 Perşembe | , |
Garip msn nickleri

oRaLaRda ßenden yoqh dü$ünSen anLaRsıN - ßuraLarda Senden çoqh ßi qöRseN $a$aRsıN ! . .

umudumda kaL umRumda oL !..

pLatoniqh oLma yasıq sana deqmes ona !..

qözün aLıoRsa Beny Hady Kendini SevdiR... aLmıoRsa Hady ...tir(YASAK KELİME) qit Kendini GezdiR...

süsLü aşqh KeLimLeRi yoqh bisDe baqışıMıs yeteR geRçeqteN sefeNe!....

KimiNe ßurda Kimine Yoqh! . .

Garip msn nickleri

kaLmak ağıR geLdiğiNde qitMeLi iNsan.

öLüoRum soN biR kez seNi sevioRum deseNe !

aRtıqh qiTme demiYcem iYice hazıRsıN bu seFeR.

yaqLaşabiLeceğini saNdıqıN kdR uzaqıMdasıN hass*qtiR..saNamı kaLdım ?

boş KoNuşaNa söLüceq sözüM boş iNsaNa haRcıycaqh zamaNım yoqhhh bNm.

Garip msn nickleri

yoqLuumLa eii qeçiNmeye baqh vaRLıım biR daHa asLa senLe oLmuyacaqhh..

beN seNsiz biR hiçseM seNde beNsiz biR pi*hsiN..

seNiN HawaNıN oLduqu yeRDe ßeNiM rüsqaRıM YeTeR SeNiN cıRPıNıP WaR oLmaYa caLıştıqıN yeRDe ßeNiM $eKLiM yeTeR.

Garip msn nickleri

ßu aşk bitti burda ARtık elveda..
beni merak edipte sakın kafana Taqma mutluum snden uzaqlarda
Adı VijdansıZ qerisini sorma...

uNutaMadıM sanMa - çoqtaN uNuttuM koRqMa.

mutluluq yürekli olana yakıŞır ben sewdiysem buna kiM karı$Ir...

SEN GİDERKEN BEN DÖNÜYODUM DİYENLERLE BERABER GİDELİM BAKALIM HANGIMIZ ÖNCE DÖnÜjEK ...

Ödünç aldm qeleceqımı qeçmişmden koparken ..

KoPtUğU yErDe BıRaK bU MaSaL bÖyLe BiTsİn BiR zAmAn HeR sEyİmDiN aRtIk UmUrUmDa GeĞiLsİn!!!

Bir kez olsun gelmez misin? Görmemezlikten...

Uyan! Uyumak için önünde sonsuzluk var.

Garip msn nickleri

Ne olur artık vurma beni, uzakLa$.. ßundan ßöyle ßenim için hüzündür a$k!!!!!

SöZ v€rDiN ! s€n ߀NiMDiN . . . Niy€ YhOkSuN ¿?


||AsLa KayBettikLeRim OLmaDı wazqeçtikLerim oLdu..!!! ||
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları