Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Gururlu msn nickleri

| 26 Mart 2008 Çarşamba | |
߀n sn!n !Lq0quL yıllarımda..sıq sıq yeRe dü$ürdüğn “kur$un kal£mn qibiim!!Dıştan baqıldıında sapasaĞLam..ama iÇi paramparçaa!!

gururlu msn nickleri

Chéstér 0Lp qyb0Lmq istiy0rm…kmsénindé bLMasını ‘isT3miy0rmm!!

ne zaman gol diye arkamı dönsem elinde ofsayt bayrağıyla bekler hayat !

gururlu msn nickleri

- - - ' VodafoNe ne demi$??.. anı ya$a..! ke

- - 'Kurduqum sadece hayaLmı$ affeT müHim oLan seNdin..unuTurUm demi$Tim yha sözümü tutamadım..

- - 'ak$amı beqLeyip karanLıqa qisLiorum her qece qösya$Larımı..!

- - 'qideNe yoL veReceqSinqi qeLen ayaqTa kaLmasın..!

- - - 'ama oLsn oyunLaRındn choq öreNdiqm war..ama oLsn zaMan duRur sana a$qım duRmas..!

gururlu msn nickleri

- - -' seni kaLßime zncirLedim anaHtarı da kayßeettm

Hayatım sana sıradan geLmesin!! ßen kendime yeterim.. Zamanla aLışmayı da bilirim!! Ama unutmayı daha öğrenemedim =(

Her AnıN TadıNı Çıkarmaya ßaK....

(( ÖyLeDe Bi UnuTurum ki ! ))

Ahh nerde o eski aşklar şimdi mecnun küpeli leyla ise kaşar!

Parçaları kaybomuş puzzle gibisiniz..kiminizin kalbi,kiminizin ruhu,kiminizin aklı,kiminizinde BEYNİ YOK!

BeNNnNN BideneiMmm Haberinis YoOkKk xd

gururlu msn nickleri

aLayına 14 SaNa 24 ayarıMmMm..

DEĞMEYECEK BİRİ için..gurur yere serilir mi??

Gözümden Akan YaşLar Değerimi BiLmeyen ŞerefsizLere SadaKam oLsun ..!

Otopsisi yapıLdı bu aşkın !! aŞk Bitmiş .. Konu Kapansın !!

Ben Seninle Karşılaşacağımı Bilseydim başka türlü Yetiştirirdim Kendimi ...

Hafızam Çok KuvvetLi gLiba UNUTAMIYORUM ..

Aşığım ek iş olarak da öğrencilik yapıyorum

ßeni Tanımayan ßeni Çekemez Tanıdıqtan sonra iSe vazgeçemez...

߀nd€ a$qLaR Pc KapAnInCa ßİt€r. .

UsLu 1 Çocuq OlursaN PeLki 1 Gün Şirinleri biLe görebiLisn

YA AŞKIMA KARŞILIĞINI WER YADA PEŞİNDEN KOŞARKEN ESKİTTİĞİM AYAKKABININ PARASINI

….En yakın bildiğim vefasız çıktı, beni DÜŞMAN değilde dostlarım yıktı….

...::: Kötüler sevilmezz .. Ve bende sevilmedim :::...
...::: Adamına göre olamadığım için midir ? :::...
...::: Yalakalığı benimseyenler sevilsin :::...
...::: Ben buyum kimseye ihtiyacım da Y-o-K ! :::...

HayaT öLe ßiR Karma$a Ki:
Ya DoRu zmnDa YanLı$ inSaNı ÇıkaRıo Kar$ına,
Ya Da yanLı$ zmnDa DoRu iNsaNıN Kayßına Ndn oLuyo..
aRtıK qüweN we MutLuLuğu ßuLmak Çoq zoR,
İnsanLarı TanımaK ßir 0 kaDar İmkanSız!
Ya zmNa yeNıLıoSun, Ya Ki$iye!!..

BilmedikLeriMi AyakLaRıMıN AltıNa ALsayDım BaşıM GöğE EreRdİ....!”

[Ctrl+ALT+delete] [Bİle Yaramıor Artık] [Kalbime] [ALT+F4] le Kapandı Tüm [uMuTLaRım bAşArDın] [Kutlarım].

ßu saatten sNrA Uğra$mAm DünümLe we DünümDekiLerLe.,.ßen yAr|nA ßakar|m yAn|mDakiLerLe...!!!...

Ama tabi ki sen sana yakışanı yaptın.BENİ BIRAKTIN: (Bu gidişi daha önce birçok kez izlemiştim.Her şeye alıştım ama aynı şey çok defa yaşanmasına rağmen hala alışamadım.Yokluğunu kaldıramadım.. )

!!!!!!!!!!!!!yeni değiL bu yaLnızLık!!!!!!!!!!!!!

hayat bi oyunsa bizde jeton çHok

.....:::::ツ Rock'n Coke qibiSin ÇadıR KuRMak iSTioRm.. ツ:::::.....

hiç bir operatör beni bağlayamaz ki, sensiz hayata...

KaLbmm SsöZz VveRdii quRuRLuu oLuCcaK HaKetmeyenin qöTünü KaLdıRmıcaKk..

Bir fısıLtı gibi BazEn o En BüyüK çığLıkLar...!!

Kendin RahaT oLabiLirsin ama Beni rahatSız etme hakkına saHip oLamazsıN!

Aşk meğer; Sevipte KAYBETMEKMİŞ....

Sabrımla yazı tura oynama:@
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları