Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Etkileyici

| 26 Mart 2008 Çarşamba | |
ßeLki qideceq dİe ßaşLaRsan hİç biRşey aLamazsIn ßu haYattaN.

etkileyici msn nickleri

zaTN en çKta bu kYdu ya baNa.. sNN gidişiNi seyreTmeK..

etkileyici msn nickleri


'YanLış' ßiLerek YapıLmayandır...

etkileyici msn nickleri


duyduğuNa iNaNma .. gördüğüNe aLdaNma.. !!!!

yüZünDEki SüSLü MaSkEyi çıkArDıN sEni GörDüm … BunA çOq üZüLdüM

sNNLe br yeNi başLaNgıç yapTığımı saNmışTım..yaNıLmışıM oYsa geçmişimiN acı bi teqrarıymışsıN

HaKeDeNe HaKeTtİğİ KaDaRrRrR

etkileyici msn nickleri


yaralarımı sarmak isterken karşıma çıktın kapanmaya başladığını hissettiğim anda daha beter yaraladın beni.. şimdi git bişey söleme anlamsız kelimeleri kullanmaya kalkma o kadar küçülme gözümde bari ŞİMDİ SADECE GİT ama benden aldıklarını geri vererek

itLe köpekLe uğraşacak vaktim oLsaydı veterineR oLur, seni tedavi ederdim

aDam oL öyLe Yaz!

Biz akıL vermez, gösteririz.. Konuşmaktansa susar, ses bekLeriz.. Değer verdikmi karşıLığını isteriz..

Geçmiş dünden bahsetmek lezzetsiz.. Gelmemiş yarından hep mi şikayetçiyiz biz?

ya kabuLLeniR ßurda kaLırsın yada aRqanı döneR yoL aLırsıN..

maSum görünüŞe baKıp aLdanmayıN. o biR manYak !

seN dü$ünürsün, Ben uygularım iŞte farKımıZ Bu!

haLa anLamadın.. 40 fırıN ekmeK yeSende kaR etmez.. HamuRunda yok deLikanLıLıK.

seNi aDam eDerdim ama çoktaN köpeğim oLmuşsun, ne lüzmu var!

Zaman yaşamakla başlar, Yaşamak zamanla biter...

Ben son sözümü söylersem eğer geri dönüşü yoktur senin gibi şerefsizlere kahpeler çoktur!

keNdi canıma kıyacak kadar saLaK, gerçeKLerdeN kaçacaK kaDar korKaK değiLim!

Hadi kurtar beni snden

gıcık nickler

aptaL ooLu SerseM Cin mi oLdun? Çarptıın adAm $eytaN oLm!!

SakıN aşıK oLma, çhok kAptrmA,bunLar sadece deneme yanıLma..

Tutamayacagım sözler VERMEM
Basit kişilerle polemiğe GİRMEM
Bazı şeyleri asla AFFEDEMEM
Yaşanmışlıkları kolay SİLEmEM
Acıyı tanıdıgım için,kimseye ÇEkTiRmEM
Cesaretsizligi ""gurur'la"" öRTEMeM
Yalan ve taktiklerle ugraşmayın,YEMEM!
Dostlarıma laf ETTİRMEMMM...
Tutkularım var, VaZGEÇEMEMMM!!!
Gidiyosan eğer,çok özlesem bile dön dEmEMMMM
Ağır geliyosa bunlar, firar serbest..
sEvEn sEvEr..sEvMeYeN yoL aLıR giDeR!!

gıcık nickler

BENDEN BU KADAR... HAYAT KENDİ KENDİNE AKIP DEVAM ETSİN BENİ ELLEMESİN...!!!

sanki seni düşünmezsem uyumaya yakın,ayıp edecekmişim gibi bir his doğuyor içime..
ve ben hiçbir gece ayıp etmedim sana
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları