Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Güzellik Nickleri

| 26 Ocak 2008 Cumartesi | |
YUREGIM UMULMAYAN YARALARLA BASEDEMEZKEN BIR TATLI ASK GULUSU OZLEDI GOZLERIM VE SEN HANGI ALEMDE HANGI DUSLERDE ISEN GEL CUN KI GULUSUNU \"COK OZLEDIM\"

HANİ İNSAN AĞLAMAK İSTER GÖZLERİNDEN YAŞ GELMEZ HANİ GÜLMEK İSTER YÜREKTEN GÜLEMEZ HANİ BİRİNİ BEKLER AMA O HİÇ GELMEZ İŞTE OZAMN ÖLMEK İSTERDE AZRAİL GELMEZ))))


ecel yoluma pusu kursa ölüm bir soluk misali ensemde olsa belanın ta yedi sülalesi başımda olsa yanımda sen oldukça hepsinin arasından SALLANA SALLANA geçerim ( MADE İN ALEW )

hayat buysa üstü kalsın

Erkek dediğin nedir ki.taktın mı koluna((( YAKIŞACAK)))9.((((wurdun mu duwara YAPIŞACAK....

kimi sözcüklerimde senin güzelliğin kimilerindeyse bırakıp gidişin olsun her ne kadarda uzaktaysan yinede seni seviyorum, seviyorum.

SENİ SEVİYORUMM diyemesem de,YANIMDA OLDUĞUNU hissetmesem de,ONU SEVDİĞİNİ bilsem de ÖLENE KADAR BEN SENİ SEVERİM.....

SEN GÜL BAHÇESİNDE BİR GÜL OLSAN BENDE SENİN DİKENİN OLMAK İSTERDİM.ÇÜNKÜ;SANA DOKUNAN ELLERİ PARÇALAMAK İÇİN!!!

DuYGuLaR VaRDıR aNLaTıLaMaYaN..SeVGiLeR VaRDıR KeLiMeLeRe SıĞMaYaN...BaKıŞLaR VaRDıR iNSaNı öMüR BoYu aĞLaTaN...YoLLaR VaRDıR aŞıLMaSı GüÇ oLaN. KaLPLeR VaRDıR aCıLaRLa PaRÇaLaNaN.Ve iNSaNLaR VaRDıR HiÇ uNuTuLMaYaN.SaNMa BeNi SeViPTe BıRaKaNLaRDaN. BeNiM SeVGiM MeZaRa KaDaR oLaNLardan

ÇOK UZAKTASIN BENİ DUYMAZSIN...UNUTTUN BELKİDE HATIRLAMAZSIN... HANİ DERDİN YA SEN BİR TANEMSİN BİR TANEN BURDADA SEN NERDESİN??????

Varmı daha agır bir yük zamanı çekmek kadar.Aramızdaki mesafenin ne önemi var.Ayrılıgın hasretin hepsinin ayrı tadı var.Seni ÖZLEMEKTE güzel sevmek kadar.

YÜREKLER KARŞILIKLI BEKLEYİŞ İÇİNDEYSE, SEVGİN DUYULUR ELBETTE, ÖZLEMEK NE RENK SENCE...? SEN RENGİ DÜŞÜNÜRKEN BEN SENİ ÖZLEDİĞİMİ SÖYLEDİM BİLE.::. ŞİMDİ SIRA SENDE.

sensiz hic olmuyor gözüme uyku girmiyor gunes sanki hic dogmuyorr gunler sensizz hicccc gecmiyorrr !! DENEDIMM DENEDIMM,,AMA YAPAMADIM!! DENEDIMM DENEDIMM..AMA UNUTAMADIMM!!!

Gece gökyüzüne bakarken ayrılıp gidişin gelir aklıma. Sevgiyi yaşamak varken seninle kader sensizliği yazdı alnıma... Kavrulan çöllere dönd yüreğim bunca yıl çektiğim yetmez mi bana. Her gece yoluna bakar gözlerim. bilemezsin nasıl hasretim sana....

ÖZLEMLERİN DİLİ OLSAYDI YÜREGİMİZ SES OLURDU!..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları