Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Etkileyici Nickler

| 26 Ocak 2008 Cumartesi | |
bir ayrıllın,uzn bir yola çkmanın,bu şehre so kez bakmanın burukluu ile baş etmeyi öğrendim sonunda

qoud me nutrit me destruit

ne yazarım ne sölerm ne konuşur ne gzlrm sadece drmuş dnlerm ne yapym ben böleim çklr grmez gzlerm öyleyse bn ben dilim!!!

hepsi gidici sen kalıcı,hepsi anlık sen hyt boyu,hepsi ölesine sen ÖLESİYE

agliyorum sevgilim agliyorum-- Elimde bicak akilimda sen -Sanmaki sana
agliyorum____mutfakta sogan dogruyorum

Seni ben degil gözlerim seçti , onlar sevdi onlar begendi , banane gidersen ONLAR AGLASIN !!!

-Git RüzGar Ona SeVdiGiMi SöLe Ona NEFeS Gißi MuHtAÇ OlDuguMu UgRuNDa ÖleßiLeCegiMi SöLeAma $uNuda UnuTMa EgeR ßeNsiZ MuTLuYSa SuS Ve SeSSizCe gErİ DöN..!

-Marti denize A------;deniz de martiya...Öylyse marti denizi neden gökyüzüyle aldatir?
Ben denizsem sen marti olma;sen denizsen beni marti sanma.

·$49a$q BITkI IsmLErIYLE BasLar HaYVaN IsImLErIYLE BITEr!!!

·$30BU YANLIZLIK OLUMDEN BETER, ACILARIN SONU DEGILMIDIR DERTLER, OLUM GELMIS KAPIMA, CAN BU SOZLER NEYLER...!

·$3gece(S)YORLMUS oturur BASUCUMDA, YLNIZLIKSA UYUYA kalmış yatağımda, GOZYASLARIM:'(BIR arkdştn ODUNC, aglayıp GERIVERCEGIM...
_________________
Aşkın ilk soluğu Mantığın son soluğudur///...SeN eLmAyI seWiOsUn DiE elMaNınDA sEnİ SewMesİ şArtMı...!!!!

Hollywood kızLrı Hepsi HikayeBnm Gibi war mı Göstern 1 tane:PHiç bişy yapmsm da Tarh Beni YazR,TakıLp Düşersm olck o da nazaR

Sessizlik,sensizlik uslandırdı beni...O deli kız gitti, masum bir çocuk yerleşti içime..Dokunsalar ağlayacak gibi bugünlerde !!

Diken battı elime yar diye... Şimdi sakın gülü seven dikenine katlanır deme... Benim hiç gülüm olmadı ki...(W)

DağLar önümde diz çökerken kayaLara yaLvarmam !!!

Birgün yndn barışrsk eğer,oturp konuşrsk eğer,söyleneck çok şylr vr!Söylnmz deiL ama sn yine de söLe,yaptıkLarmı vur vur yüzüme !

SakıN Nefret Ettiğimi Düşünme, Bende böyLe duyguLar Barındıramazsın !! Geçmişi hiç yaşanmamış gibi dawransanda baştan YaZaMaZsIn!

ELbette beni sonsuza deK sevmek zorunda deiLdin !! Sahibin deiLdim sadece sewgiLindim ..

kendinle gurur duymalısın, nefretini kazandığın biri oldu!

Koptuğu Yerde Bırak !! Bu masaL böyLe bitsin.. Bir zaman HER ŞEYİMDİN !! Artıq hiçbir şeyimsin.......

"Önemli olan 'zamana birakmak' degil, 'zamanla birakmamak'tir.."
simdi bana, geçen o zamanin Unutulmaz sancisi kalir

Aşığım diyorum beni anlasana, Arkadaşlık diyorsun bana.. Seven biri arkadaş olmaz Sana...

Beklenen gün gelecekse çekilen çile kutsaldır

Bana 'mutlu musun?' die sorp durma! Mutluluk verebileck misn ki bana? Yαℓηzℓıкℓяη кα∂ıηıум ben ! Beni n´olur bırak tek başıma!!

Bir kokun kaLdı havada soLuduğum,bir de ahtapot gibi saran yaLnızLığım...Senin yaşadığın bu şehirde,SensizLik Ölüm Gibi GeLiyor !

DursuN, İster Dönsün Dünya Etrafında !! HİÇ Fark etmez, çünkü ArtıK 'SeN' yokSuN yaa ..

Sna göre sıradn br krşlşma,bnm içn beklnn br andı!Snn 3 dkkn bnm bştn başa hytmdı!Br daha bkma öle bna,hçbr zndn gzlrndn dar deiL

Yıldızsız bir gecede, yağmur var bu şehirde.. Seni seviyorum, sensizken biLe..

Elini SON Defa Yanağıma Koy, İstemiyorsan Giderim, giderim..Serin bir sonbahar akşamında SÖZ ismini unutur siLerim, SiLeRiM !!

Hiç Yüzünden Darılmak, Her güzel şeye alınmak, bitik ve mutsuz anılmak alın yazımsa sildim çoktan !!

Kaçır GözLerini Benden ! GörürseLer beni, BakamazLar.. Ztn Görmezlerse üzüLür BnmkiLer ! Sn en iisi kaçır onları benden

Yüreğime basıp geçtin... Şimdi mutlu musun ?

"Sevmek bazen vazgeçmeyi de bilmektir"

N eser, N Hasar kaLdı İnan Aşkındn..N Arar N Sorar Vefasz o zalim yaR.

Maybe I'm just out of my mind

beLki umrunda biLe deiL ama ben sensizLii sewmedim..

Düğüm düğüm oldu içim ne olur bir şey söyle !! Sen sustukça içimde isyanLar,çığLıkLar.. Gece Avutmuyor,GönLüm unutmuyor:'(

oLmaz die kalktığında, içimden akan yaşLarı hiçbir zaman biLemeyeceksin..!

AğLamaktan kurudu gözyaşLarım yine de aynı yerde bekLiyor oLacağım..Belki sensiz kaLacağım ama yine de seni sewior olacağım..!

Bana bulaşma kalbini kırarım, üstüme gelme dünyayı yakarım,bu sevgi sna çok geldi,bundan böyLe uzak oLaLım..!

hasretLik çekiLmior bu soğuk geceLerde..Sensiz hiç Yaşanmadım ki
bu köhne BOŞ ŞehiRde !!

Az gittim,uz gittim..Eğri Gittim,Düz Gittim..YaR 'SeN, SeN' die bittim:'(

Bırakmz yakamı hiçbir AşK! Sonunda ne oLdu bize BAKK !

Ben snn beLki umrunda deiLim ama sen bnm SEN BeNiM NeFeSİmSiN ..!

Yetimim Sensiz,Yurtsuz Yersiz DiLerim BeNSiZ AnLayacaKsın !!! öLürüm yoLuna,öLürüm yoLuna SoNuM oLacakSın....!

Sen Sorgularken Beni Kafanda,Ben Gözlerine Bakıyordum KuşkuyLa!Bir Tek Sözün Bağlardı Beni Sana,Oysa Sen Hep Susmanın Koynunda...
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları