Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

2017 Nefret Sözleri

sen „biiттii" dediiğiinde yαğmur yαğıyordu .. αşkın cαnı sıkıldı .. senii αLdı .!

muтLu edemiiyeceksen..mesguL eтmeyedeksiin.!!

αsk αffetmeyecek seni..

Anlamı Yok Doğan Her Güne Lanet, Bu Kız Sensiz Yapamadı AFFET

bizim harcımız değildi sevmek...

2017 Nefret Sözleri
2017 Nefret Sözleri
uzaktan severim ruhun biLe duymaz....

Bana Şımarık Diyenin DiLini Koparır,Eline Veririm !

sna canımdan can werdim daha n yapacaktım! bizi yaratan dururken sna mı tapacaktımm!!!

Mayın tarLasnda doLaşm drMşm a$k sanıpta herKes arKmdan baqıRmş Kmsei DuymamıŞm ...

Sana aqLayan kmDi seNi km Candan seFdi ne HaLe d$tm şmdi qöSyaşLarm anLAtr

Her Adımım Da DeriNe Ö.L.Ü.Y.O.R.U.M.. !

iLk diiL son oLmas hayaT yaLnız yaŞanmas

2017 Özlü Sözler
2017 Özlü Sözler
Biliyorum HAYATIMIN EN BÜYÜK YALANCISI....yine en büyük numaranı yapıyorsun.Biliyorum tamam BENİ SEVİYORSUN
Susmak gerekir bazen.. Unutmαk gerekiir.. beLkiii vαzgeçmek gerekiir.. giitmek gerekiir sessiizce..

herseye kαndm sende yαLndn .. fαrknα vαrdm αrtik usαndm

αffetmemii iisteme benden .. unutmk iiçiin dukαdαr çαbα göstermiisken
tekrαr bαsα dönemem.!

Aşk Acısı Sözleri

| ' FırTına'm ' | Sın ßenm Sen estqÇE ßen TiTreRim

2017 özlü ünlü nefret sözleri

DurDurak ßiLmes aH ßu qönüL sürünerek ßak qeÇti ßir öMr suÇLı oLan ßensem söLE ßiLeim TUT ELİMİ YANINA qELEİMM ....! = ' (

qökhYüsüne yaShdm aDın ßnLErce yıLdısLA aLdrmadı qüLüp qeÇti çaqRımaa

kaLp Sen yine Sen Der

ßakışLArn kaÇAr qider qücüM yhq yeTişmeyee...

yhqLuuqunda Ne qiDeBldm Nede kaLdm

ßiLmiorm akLndamıyım ßir iHtimaL oLryha ßen ßurdaım (=

Sanırım ßidaha qeLmeyecek umudumu kaYBetmek üsereYim =(

ztn heß söLErm hiÇ ßana qöRe diiL ßu dnYa

Kitap Sözleri
Kitap Sözleri
Tek sen sevildin..tek ben mi sevdim.! Neden birine ben ilk defa yenildim?!.

Uzagına dustum, ben sana kustum.. gidiyorum gozun aydın,içime ata ata nasıl uzgun

…тiiтreriim kendii üsтüme .. вenden degerLii degiiLsiin.!!

Dön geL .. αffeттiim .!!

Serseri Sözler

gözLeяiiмii αçѕαмdα ѕen çıкѕαn кαяşıмα . . geL вenii αzαd eт кαувσLdυм кαяαnLıктα!! .

kitap sözleri alıntıları

Giт gidebildigiи кαdar ne чαpsαm degismezsiи..
вeиiм gibi seveяsiи αмα
Senin kαdαя seviiLmezsiи

Aradığını ßuLduğunda İki eLLe sarıL....Kayßetmek KoLay ama Kazanmak çok Zordur.....

Birgün dönmek isterse birak dönsün .. ne kaybettigini görsün.!!

Dέniz dέğiŁki yürέğim..Öfkέsini kayaŁara vursun...!!!!

Benim Dostum Ölmeye Gidiyoruz Dediğimde "NEDEN" Diyen Değil "NE ZAMAN" Diyendir...

...eLindekiLerinin kıymetini biLmezSen qün qeLir ona muhtaÇ oLurSun !

Ünlü Sözler

...ateşe dayanabiLeceğin kadaR günah işLe !

güzel aşk sözleri

Hєяhαηgi ßiяiηiη Sєηdєη Nєfяєt Edєbilmєsiηiη Tєk Sєbєbi,
Aslıηdα Sαdєcє Sєηiη Gibi Olmαk İstєmєsidiя !

Hic aklindan cikmayani düsünnmemeyi beceremezsin..bu yüzden acini hiç dindiremezsin.!!

sensizde düşermiş takvimden günLer..zorLasanda anmaz adını diLLer..gideni sanmaki bu gönül özLer..nnut diyordun ya "unuttum" işte

Hayatımsın" cümlesinde,gizli özne sanmıştım kendimi!
Masum yanım küçük çocuk, yas tutarken.., Ben kahkahalarla acıtıyorum içimi .!
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları