Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Mutlu son nickleri

Kimse Anlamasın beni.. ßen kendimi anlarımm ben böyle mutluyumm...

SiLl qöz yhasLarını inan deqmez bu asqa, NasLl oLsa bitecekti eninde sonunda...
.asaletmz herkese yeter.kudursun tek di$i kalmı$ kefa$eler..

..KaZa qibiyim,kimin başına qeLceim beLLi oLmas..

bEn kEnDiMe a$ıĞıM üStELiK pLaToNiK.!

mutLu soNLaR uZaq biZee..


Dizime başını düşür uyu Saçlarım yüzünde gezsin Geceler uzun geceler boyu Ben yorgun sen güzelsinx)
Seni sakLıycam inan; yazdkLaRımda çizdikLeRimde, $RkıLaRmda sözLeRimde...!)=

qéLi$in gibi onuRLu oLmaLıydı qidi$in...ve öyLesine quRuRLu ßiti$in...!

qöRdün i$te _ gittin ve ßittin!...

isteme ßeni ; YasakLarLa ßogu$urSun, EngeLLerLe DoLuyum...

akLıma takıLdı yaLnızLıın adı...

iCimde $eFini Kayßetmi$ orkeStra'nın Hüznü Dı$ımda Charlie Chaplin GüLü$ü...!

sadisttiR insanLar , kendiLerine uygun mazo$ist ararLar.. Sonrada kuLLanır kuLLanır atarLar..

Yeni bir krize giriyorum - ellerim titriyor -üzgün değilim ama gözlerim doluyor.

yarInImI bıRaqTım .. düN'm KaHpE çIkıNca.. !!
şikayet etme sözleri
Onun qüseL oLması iÇin makYaJ deqiL modifiye Lasım..!xD

unuddum..nasıL séViLrdn sn? nasıL seVrdim bn?
Zaman ne kadar kirletmiş aşkları!


Sıyrıldım rollerimden Mutluyum çünkü artık yokum Bugün ..!

ÇaResi yoq bu iŞin soNu qeLmes nefreTimin..

Herkes ula$ılmazı oynarken ßen Ya$ıyorum..


yOruLdum artık geLişLerdeN ve gidişlerdeN..artık ya geL ya da git!!
Mutlu son nickleri  

mutLu s0nLarın kötü ba$LangıçLarına aLı$abiLmeLi .
hayatı diğerLerinden k0pya çekerek ya$amak ßudaLaca

qeçici döVmeSin TanRı çiZdi şekLini

serbest bıraqTı qösyşLarını,serbst bıraqtı kndini..akTı makyajı siLindi sahte qüLümsemesi..Dü$tü paLyaçoNun maskeSi..!

"Ben seni seviyorum ama..."larına karşılık, "...ama ben seni seviyorum"larım vardı.. Gittikçe devrikleşti.. Sildim..

...göqyüsünden çaresizliqim yaqmur vur yüzüme !
Kabul et kaLbim, kabul et kaLbim! Ah kaLbim, biz ayrıLdıq !

SIKINTILI nickler

Kayßede ßiLecegim Hiç ßi$ey Yokken Kendimi Kayßettim '

ßu saattén s0nrA UgrA$mAm DünümLé wé DünümDékiLérLé.,.ßén yAr|nA ßakar|m yAn|mDakiLérLé...!!!...

ßen senin duymaqq istemediqin heR$eim..ßiLipde øLmasını istemediqin her kesinLiqq ßen'im..!!

bitiorum her nfste..NE HALİM VARSA GÖRDÜM!!..çOq kOştum Çoq yoruLdm..Ve simdi bnde dştüm....
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları