Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

2011 AyrIlIk nickleri

Kim Gerdi HayaLLerimi Çarmaqa ¿¿¿

' ßi qün ßu aptaL Yérdn uzakLa$maı Dü$ünrSém yanma aLcaım Ték ki$i SénsN!!!

' Né KaLdıı ßak éLLérimdé! ßİLiyorumm qüLüyorsun! Hér adımım daha Dériné, ÖLÜYORUM

' Kayßéttim akLımı , ßana müsadé..

' yüzümé yapı$mı$ ßu yaLanın izLérini hanqi makyajLa kapataßiLirsin

' saLakLık doqu$tansa qizLéméyin ßırakın daqınık kaLsın
Çhoq kırgınım uyusam bitermy?dizlerim çhoq kanadı büyüsem geçermy?
Aynalar buğulu kimsesiz bedenim çömelmiş bi köşede düşüne durur..
Ölmeq için yaşamaq gerekir ben hiçh yaşamadımky yaşam denen duygu koca bir soru işarety???
ayrIlmak istemiyorum sözleri 
yoqK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içhinn !

aşqKı tekRar istememM ! ziyanN ederRsinN !!

birR çıqLıqK buLsamM ! hiç sSusmayanN , yaDa biR cümLe beniİ anLatanN !


ч℮т℮якii ѕ℮ν.. <3
♥ Benim iLgileNmeDikleRim Sizin PeşiNden KoştuklaRınızdır. . Alayına Y.O.L(;


♥ CeHenneM boş. . . BüTün ŞeyTanlaR buRda (;

2011 AyrIlIk nickleri
KaN DamLıyor qözLerimDen kaN.qüCün VarSa qeL. qeLDe Sen Dayan...!






Serseri Olup Yataklarda Unuttuklarımızda Değil, Delikanlı Olup Elini Bile Tutmadıklarımızda Aradık Aşkı...!!!






Hep Yarım KaLdı SevqiLerim ve hep YaLandı SeveNLeRiM






oRaLaRda ßenden yoqh dü$ünSen anLaRsıN - ßuraLarda Senden çoqh ßi qöRseN $a$aRsıN ! . .<3










.AramıyoRum Kimseyi.. OLması GerekenLer Zaten Yanımda....Olması Gerekipte Yanımda OLmayanLar KiMiN UMRuNDaaaa...
yepyeni karizmatik nick sözleri
ßenim sevdam anlatıLmaz ya$anırdı...ßenim Sevdam ya$anmıOrsa öLüm'e Mahqum'duR... !


SenS!zL!kTeN qaLaN eN Acı qeRçeq!m H!çL!qiM...:


$arap İçer Sarhoş Olurum Esrar İçer Kafası Güzel Olurum Kafam Bir Milyonken $efsizlere Örnek Olurum
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları