Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Rengarenk msn sözleri

Eskiden Altını Çizdiklerimin Şimdi Üstünü Çiziyorum !

aşk kişisel bir intihar
belki çözümsüz bir ihtimal
ama beni sevmeni beklemem kişisel bir intihar

Ben bana yetecek herşeye sahibim , Gerisi sizin olsun..
Rengarenk msn sözleri 
ufkumuZ açıLdı Sayenizde kim ne Mal gördük
insanLa$tıramadıkLarımdansınız.

uzun bi süre oyuncu değiL, her$eye uzAk ve seyirci kaLma zamanı..



Kndime buqün yeni bi şans verdim.
Önce duvarımdaki sonrada kaLbimdeki kirLi isimLeri siLdim!
   karizmatik nick sözleri

hadi tut eLLerimden qök qibi öLü qibi yaLnızım



kayß0Ldum y0Lumu kaYßettim ßn
0yunu kaYßettim d0Lanır durur RUHUM 



aLı$ıLm$ın dı$ındaki varLık biz oLuyoruz
sınırları,kuraLLarı... tanımıyoruz
yepyeni şekilli nickler Yine de ben toparLadım yerden kaLbimin kırıkLarını.. Sırf ayakLarına batmasın diye


senin hile ve yalanlarnla başa çıkamadm bu bna dert oldu.önünde diz çökmedim ya buda SANA dert olsun



bOş hayaLLerimin iÇini şimDi yaLnızLıkLa doLduRduM!

Scream your heart out Scream your
(Kalbinden uzaklara bağırmak Avaz avaz bağırmak)
Guys have Feelings too,but lıke WHO CARES
(erkeklerınde duyguları vardır. .ama kim takaaarr)


Sen ßeni aLıpta gittin kendine.. $imdi nerdeim söLesene?! ßir sokak Lambasının aLtında ısLandım göslerindee..

~ Yürüorm kendi yoLumda başka hiç kimsei düşünmeden umursamadan, istemeden.. Kendi hytmn efendisi oLdum yenidnn! ~

Sekerden evimiz tuzdan hayallerimiz vardi. Ne yazikki dun yagmur yagdi.


kaR$ıLıqsıs duyguLar nefRet kusaR..ßn gidiiim ßu gece buRası ßana Dar !haDe bye bye=))

KiNiMlE BoĞaRiM SeNi;nEfReTiMlE TiTrEtirİm bEdEnInI;AzRaİlin oLuR KeSeRiM NeFeSiNi!!!

İlq qün anLASAmadIk hataLArLA basLADık DAha sOnra anLAstıK aLEmi agLAttık şİMdi isE caN cieR oLup orTamLARa aKTık...

damDan dü$er qibi hayaTıma qirdin bNi deLi diwaNe ettiN suÇum neydi kiéé beNimm, kendiNe aşık ettinn .!!


Sénn 0 Haincé védaŋdaŋ SoŋRa ßeŋ çoqtaŋ véda ettm a$qLaяa...

qöZzLéRimi aÇsam Daa Sn ÇıqSaŋ KaR$ıma..

qiTméq Yaqı$maSs Sna..!
KénDiŋ oLmaq vaRqéŋ asLa ßa$qaSıNa ßaqMa...!!

SöZLéRŋ çq aCıTıy0r öLüoRmm...!!


KaLßimi YaLaŋ A$qLa DoLdяmaYa méRaqLı déiLm..!!

RaSt qéLdiim Tüm İnSanLaR Sŋi ßŋa aŋLatяLaR.. KaLßimdé Sna Yér yoq ßnm KaLßm ShnSn!!

Sénn aRqanDn aqLaMam Snn İçiN öLüRm..!!

qéç YaTTım ßüTn aqŞamLaR sNi ßna aNLaTrLaR!!

aRqamDa ßiRçq a$q war!!
edit

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok sevindiğim güzel yorumlar 2017

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları