Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

CanIm nickleri


DüNya ßiR fiLm açıLıR peRdeN mutLu s0Nda y0k kaçaR hep seNden..NefRet edeRsin seyiRciLeRden..sahNesi geRçek tek 0yun öLümdüR..


yαLиızLıк вüтüи dαмαrLαrıмı çαтLαтıyor…!!!
ßeni ßu oyunLarLa yıkamazsIn ya ßiRaz daha çaLı$ yada acI çeKmeye aLı$ !
ßaNa haVa atıJam dİee kendİnİ kasma damaRındaqİİ kanIn biLe baNa hasDaa



içimdeki karanlığı patlatacağımve beynimin ölümcül yaşlarıyla ağlaya ağlaya yepyeni bir insan pırıl pırıl bir can bitecek toprağa... 
CanIm nickleri 

°•. °• KimSeyi AraMıyOrum ArtıK...OLanlar ztN yanImdA ..S.kTİR Olup GidenLer KiMİn UMRUndaa?? .•° .•° 


__________________________________________________ ________________________________________

Hêr Gêcên Gùn ßirâz Dâha Aciyør Canim.Hêr Geçên Gùn ßirâz Daha Kân Kâybêdiyør HâyaLLêrim…


kuSSam kâc întîhâr cIkâr îcîmdên? kêSSêm kâc ayrîLîk akâr ßîlêklêrîmdên?

TaM Her$eY GsL OLuYo DerqeNnN...Y.o.K Yaa Ya$aMaK isTemioRum BeNnN...!!!!...

Her haLinLe Her haLimdin Gözümden Dü$tün.. Zaten HİÇ ßnm oLmadın Hatta "Ödünçtün" !!
  msn 2011 indir
en iyisi içimden ona kdr saymak ve sni olduum yerde unutmak..

bana hava atıcan die kndini kasma damarlarındaki kan bile hasta

madem ayrılığa hüküm giymiş bu yürek ; o zmn ölemek için yaşamak gerek

maskeLerinizi ku$anıß yaLanLarınızı çoaLtın..heßiniz mesarısınız kenDiniziNn..

*karaLıyıß atıığın resmdeqi öLdürdüqün çocuq şimdiy ߀ßeqLeriyLe oynuoR..

*ßurda ümitLer keLeßeqLer kadaR ya$ar...

*kırılan hayeLLerim mi ßattı eLine..

BEN İÇİNDE FOSİLLEŞMİŞ DÜŞLER TAŞIYAN, IŞIK GEÇİRMEZ YALITKAN BİR RUH HASTASIYIM....
ŞİMDİ SENDE BİR HATA YAP VE SAKIN BENİ İYİLEŞTİRMEYE ÇALIŞMA!!!....

€L!m€L€r!n y€Tm€d!ğ! kAdArıM,n€ kAdAr AnLaTıR$am AnLaTaYıM,AnLaDığIn kAdArImM...!
 canImIn içi sözleri
kir qöstérméyén rénkLériniz sizin oLsun ! ’karanLıqın’ tam icindé ßir ßa$ımayım ...

qécici asma ßéni kaLıcı öLdür... ßoynumun izi kaLsın yüréqinin ipindé...

aCımıcakSın aCıncak haLé duSérSin , aqLamıcakSın aqLanacak haLé duSérSin , Sonunu sén yazCakSın yokSa yazıLcak haLé duSérSin..

$ıRınqayLa céqip aLsınLaR séni,tüm vücudumdan Ruhumdan,kıRıntı ßiLé kaLmasın ßéynimdé qi ßén yiné ßén oLayım...

KayßédéßiLécéqim Hic ßi$éy Yokkén Kéndimi Kayßéttim

Né masaLım , Né Dé ßir shiir.. KéLiméLéré AnLam YükLéméktén Vasqéchtim.. AnLatasım Yok , AnLayasım Yok. séndé ßéndé Artık ÖyLésiné ßirisin ishté.

HisLerimdeN emiN değiLim,beLki pLatonik! FazLa sakindi Bu çocuK şimdi Bir ALkoLick

Patakla ruhumun karamsar çocuklarını.. Al elinden şekerli elmalarını..


__________________________________________________ _________________________________

Heryer renkLi oLsada karanLıkta ne qöRebiLrsin ky

duyqusuz ifadelerle bir taş olsam özlemimle gömün beni sözlerimle bende sizi

kaLßim TeK ßa$ına AtaR,DeSteK Unite IstemeS..



__________________________________________________ _______________________________________

Toprağa Verilmiş Bi Ölü Gibi Yaşıyorum.



Burası benim yalnızlığıda,karanlığıda aynı solukta yaşadığım…
Benliğimin diğer uç bucağındaki kaybetmişliğin tek adresi!



Herşeyin aydınlanmasıyla birlikte karardı dünyam



İçimdeqi ASİ kısh isyanlrda
Mazo$ist duyquları kaßarmı$tır yine
ßaksana néfRét kusuOr géc€yé
Lanét EdiOR hér Doqan güNe
edit

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bir varmış bir yokmuş sözleri unuttum 2017

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları