Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

piskopat msn nickleri

Hérqün DüzénLi OLarak ÖLünécék..!


Vé AqLamak AnadiLidir Tüm DiLLérdé AyrıLıqın..!

GéLmédiqin ÖnémLy DéiL GéLsén ÖnémLy OLcakty..!

αşкмι ∂є∂ιη кαяşιℓιкѕιz σ кιşιηιη уαηℓιzℓιğι∂ιя уαηℓιzℓιğιη∂α уαşαттιğι ∂üşüη¢єℓєяι gιzℓι αяzυℓαяι∂ιя вєη¢є…

a$kmI dedin bana sa¢maLadIn Seni Seviyørum diyene inanma yøL ver beni
en son bIrakIpta qIdende bni her$eyden cok severdI bø$hveR


qözLeriniN renqİ ne oLursA oLsun qözya$LarınıN renqi hep aynıdırR

 pisko msn sözleri
0Lmden Korkum Yokta Kefen Tarzım DeıL



__________________________________________________ ______________________________________

ŋє άşк √άя, ŋє мµτℓµℓµкℓάя... Đõят е√άя Чάℓŋιجℓιк √άя...


senn aşqınLA doğMadım beLqi ama aşqınLa öLüceM. çnKy sen hayadıMA qiren teq ve son kişisn. BeLky seny inandıramayabiLirim ama açda kaLbime baq bi.

   yeni kişisel iletiler
ölür gibi yapınca acım diner mi?? sencee


PrensipLerim Yoktur Ama Seviyesiz diiL'im. Kinci DeqiLim Ama Unutmam şefkaT qösterirm Ama şımarTmam! KendimLe CeLişeßiLirim Ama Kafama Takmam! Ciddiye aLırım Ama kapıLmam daLqa qe¢erim Ama Kırmam! Huzur veririm ama Söz vermem! Sahip oLurum ama aiT oLmam...


adAmnA qörE muameLe yaparm kmnE iyiİ kmnE kötÜü oynarM karakTerm haKkndA yorm yapmYa kaLqmaYn kmsEye qeRçeq benİ tanTmadm..!


sen kaLbimi terk ederken ben kaLbimin kırıkLarını topLuyordum..sırF ayakLarına batmasın die..


kendi kendime konuştum bazen evimde
hem kızdım hem güldüm halime sonra dedim ki söz ver kendine denizleri seviyorsan , dalgaları da seveceksin sevilmek istiyorsan , önce sevmeyi bileceksin
piskopat msn nickleri

Dü$lEriM ßa$ka gErçEklEr ßa$kA AmA UmRuMdA deiLLL . . .


İki sözümden biri öLüm oLmuşqen;hayata tutunmamı nasıL beqLersiniz ki benden?


sheytanlık bnm yaşam tarzım...


ßeN HaYaTı CeVrIm Dı$ı Ya$ıoRuM HaYat ßeNi £nGeLlese NoLuR


karanlık, dehşet vericidir.Ama korkuttuğu için değil,olanları sakince ve tek başına düşünme olanağı sunduğu için...


Bazen susmak gerekiyormuş,bazen bomboş bakmak gerekiyormuş hayatın yalanlarına..
Anlamaya çalışmak saç...ık..!Anlamadan yaşamak gerekiyormuş..Ama bazen!
Unutmak gerekiyormuş unutulma pahasına..
Zaman değilmiş gideni getiren..
Aslında zamanmış var olanı g*türen..!


özlediim SeyLEr ruhumu KanaTıyor.. Tam iyileŞior derken ßir HAtıra Daha sapLıor..!


Ruhum cok Yaralı Cok Kan akıor ruhumdan.. Dursun artıq btsin artıq.. qecsin ßu yaralar Yoruldm yara alMaktan..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları