Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

HatalI nickler

| 22 Temmuz 2010 Perşembe | , |
Silebilirmiyim herşeyi hafızamndan..?

Yeniden doğup yeniden yaşamayı öğrenebilirmiyim..?

Kim bu kim bir yerlerde hep yanlış yapan..?

Yine o bebek sesimle ağlayabilirmiyim?

Annemin kucağındaki o en masum halime dönebilirmiyim?

Gözlerimi şakacıktan ıslatıp,annemi kandırabilirmiyim?

Minik ellerimle gözlerini kapatıp,kim olduğumu sorabilirmiyim?

Oyuncak bebeklerime isim takıp,bununla mutlu olabilirmiyim?

Yine yeniden başlayıp avunabilirmiyim?

Bakkaldan sakız almayı marifet sanabilirmiyim?
 hata yapma nickleri 2010
Ne yaparsam yapayım,affetceğinizi bilebilirmiyim?

Bayramlarda yeni ciciler giyip,kendimi prenses sanabilirmiyim?

Elini öpüp para istediğimde,onu servetim yapabilirmiyim?

Elinden tutup parkda koşabilirmiyim?

Çamurla oynamayı en büyük zevk kabul edebilirmiyim?

Düşüp dizlerimi kanatsamda hiç acı çekmeyebilirmiyim?

Tutacağını bilerek düşebilirmiyim?

Bana herşeyi öğrettiğin için kölen akıllı olabilirmiyim?

Çok oldum artııkk!Bende yanına gelebilirmiyim..?
hatalI nickler
Neden bu kadar masum değil artık herşey anne..?

Neden söyle gittin diye?!

Bu toprak soğuktur şimdi anne Neden sen,neden söyle..?!!!

Ben olsaydım ölmezdim be anne...

Yaşayamadım seni,bu sözü söylemek ne zormuş anne.

Gizli gizli ağlamak,yüreğim yansada avazım çıktığı kadar susmak..

Kadermi bu,bu çektiğim güzel  ızdırap..?

Göremedin sen,elimden tutup götüremedin okula..

İlk okul sırama oturduğumda olamadın yanımda..

Diğer çocuklar gibi ağlayamadım anne elimi bırakma..

Göremedinki ne güzel resimler yaptım sana..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları