Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

kader msn yazıları

| 17 Mart 2010 Çarşamba | , |
"CeplerDe ResmimiZ aLemDe iSmimiZ"

KıR KalbiMi GönlüN oLsuN.. aL HeR ŞeYi GözüN DoysuN.. ŞimDi ßaşKa KollardayıM ßu Da SaNa KapaK oLsuN..!

DünyaDa HiÇ KimseYe GüvenMe ÇünKü ßeyaZ GülüN BiLe GölgeSi SiyahTır

(%) SeNi SeveriM, SeNi SeveniDe SeveriM, SeNi ßeniM KadaR SeveniDe KurşuNa DizeriM (%)

In The ParK’ta GezerkeN, CigarettiYi iÇerkeN.. My FatheR GörDü SuÇ üSTü, I aM DüşTü KıÇ üSTü..

ßiR GüN TitreyereK uYanırsaN ßiL Ki ResmiNi öPtüğüM GündüR.. aMa ßiR GüN SebebsiZ YeRe GözyaşlarıN aKarSa, ßiL Ki öLdüğüM GündüR..

GüneŞe aDıNı ßuzLa YazaN BiRi oLurSa, ßiL Ki o SeNi ßendeN DaHa ÇoK SeviyoR..

ßiZ aĞıR DeğiLiZ MiLLeT HafiF !

ßeN ßüyüK RüzgarLarıN aDamıyıM, ßeniM SevdaLarımDa ßüyüK oLuR öFkeLerimDe.. ßeN SeverseM DestaN, KızarsaM KatLiaM oLur..

o KıZ ßeNi aŞaR ÇünKü YASAK KELIME DelikanLı aDaM ManitasızDa YaşaR
ALLahım ßu NaSıL Kader YokmuyDu ßaŞKA VeriCek K£d£r?¿?
  kederli sözler
Özentimiz OLmayın Efendı Olun yada efendınız olalım

BaKtm Ki MutLu DeĞiLm SonRa.BaKtıM Ki SeN BeNiM DeĞiLsN.BıRaKtm SenLi CümLeLeRimi ÇıKarDm HaYaTımDn.YazDıkLaRımDn.YaşaDıkLaRımDaN


Háÿáttá Hì¢ Kìmšë ßáKì®ë DëìLDì® ¢üNKü Háÿát Hë®Këšë ëN áZ ßì® Kë®ë Køÿá®

hec baslamaması gereken asktı bu saten yasaklarla baslayıp yasaklarla bıten.artık dnmek yhok sewmk yhok yenıden sewmesını bldım yha unutmasınıda bılırm..

Bir Ara Sevdiğim Seylere Durdum, Onunda Yüzü Gülmüyor KeSkin Hançerimi Kalbime Vurdum, Bu Hırçın Beden Ölmüyor
kader msn yazıları
UMUTLAR_TÜKENDİ_GENE_İÇİYORUM_ANNE !!! ) ( a$k ÇekiLmez ßuraLarda ßen Hep Seni Aradım.. Duvarlara Senin iÇin Resim Çizip Agladım.. Sen uyurKen ßen Düşündüm.. o gunLeri Aradım Senden Nefret Etsemde AyrıLamadım.. ßurda Hüsran Doluyum ßeLki YarIn yoLcuyum asLa Vaz Geçememki Deli Gibi Vurgunum

Kimi KafaSının pe$inde Kimi KaSar`ınpe$inde herkeS ßakSın eStiGi yeRe aLem ßizim pe$imizde ! DostuMuz Az dü$manImIz cOk KorkuMuz yOk SevgiLer Sahte inSanLar KahPe HayatıNız pLan aLayıNız yaLan yA geLdiGin gißi oL! yAdA geLdiGin gißi kayßoL..!
SaNa oLaN GüveniM SonsuZ, eĞeR YakalarsaM DonsuZ, * SusuZ SabunsuZ

SonuNu DüşüneN KahramaN oLamaZ

SeN iMkansızsıN, SensizliK iMkansıZ, aŞK iMkansıZ..

ÇemberiN eN DışınDa, eN ÇıkmaZ SokaktayıM..

GeceniN eN SiyahınDa, uMuduN BittiĞi YerdeĞiM.. KöşeYi DönseM öLüM, DüZ GitseM HayaT.. GölgeleR iÇindeyiM..
herşey başlar biter,ben hep sende bittim..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları