Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

gitme nickleri

| 12 Mart 2010 Cuma | , |
sana şimdi anLamak bana da susmak Düşüyor
yaşattığın için biLiyorum
yüreğin biraz titreyecek
hazır mısın..¿








Dern dern nefesLer aLıom
ÖlümLr biriqtirior eLLerm
Dört br taraftn özenLe
Sonsz kere başLyor hayatm
Daha da büyüorm bni her üzenLe
Ve hayata ritm tutuor huzursuz kaLp atışLarım
HayaLmde büyüor dünya

Geçeceğim Karşına
Teker Teker Sunacağım Sana
En Çok Hangisini İstiyorsan
Önce Onu ßoğacağım
İplerini Çekeceğim Sonuna Dek...

ßakışLarına Esir ßu Kalbim..
TavırLarın ßasımı Döndürüyor..
GüLüşün İhaneti andırSa ßiLe..
Durusun Hayatımı SöndürüyoR..!!





Yaz Gibisin..
Tenin ne Sıcak
Güneş Gibi Yakta Kavur ßeni..
Aşq Gibi qeLMasaL qibi qeL
ÖpereK Uyandır ßeni

Bugün aklımda bir tek sevgili var.
Diğer insanlar nerdeler ?
Ne önemi var..
Benim aklımda sevdiğim !
Onun aklında ben?

Yeteriz birbirimize
Yaşarız yaşadıklarımızda birbirimizi...

LaL olur çığlıklarım.
Yokluğunu kuşanırım .
Hєrkєs bilsiη istєdim nasıl sevdim bєη
Hєrkєs duysuη istєdim ηєyє dirєηdim bєη
NєLєr gördü gözlerim nєlєr duydum diηlєdim
Aşk böylєysє sєvmєyiη sєvmєyiη bєηi
Zamaη dursuη istєdim bugüη pєsєttim bєη



Hєrkєs sussuη istєdim masal olayım bєη



TeRk eTtM tErk eDldM
duRmaDm yOla deVam eTtM
cıKmaZ yoLun sOnnDa
keNdime kenDm yeTtM..




Görünmez camlara mı çarptım
Dalgınlığın aynasında o akşam
Bambaşka bi' şehre uçacaktım
Yıldız yağmurunda sırılsıklam..

Hayaller kurduklarım bilmeden yorduklarım
Üzülüp kırdıklarım madem küskün bana
Söyleyin affetsinler bir şans daha versinler
Karşılıksız sevsinler yeter bana...
 msn yazıları
Küçük yalanların ortasında biz
Büyümekten korkan yetişkinleriz.
Durdu zaman mevsim solmadan
Dinlerken güzel bir masaldan..
Uyandım.
Düş bitmiş.
Kimse yok herkes gitmiş.
Parti çoktan bitmiş..



Sözlerİmi GEri aLamam..
Yazdığımı yeniDen yazamam..
ÇaLdığımı başTan ÇaLamam..
Bir daha GEri Dönemem..
Akıyorsa gözyaşım kurumasın
coşup seven gönLümse durmasın
dost biLdik anıLarım çağırmasın
Bir daHa GEri DöneMem


Hayatımdan qidenLer.
Bir daha geRi géLméi hayaL eDmein..
Hayatıma Yeni Girenler!
qiDmeyi düşünürseniz hiç bekLemeyin..
KaLıp tanımaksa amacınız duruB dinLeyin.
BaşkaLarından deqiL..!
beni benden biLin..

Kimseye kizmiyorum artik
Suçlu aramaktan vazgeçtim
Kimseye cevabi olmayan sorularsormuyorum
Biraz kirginim ama olsun daha güçlüyüm artik
Galiba büyüyorum!
Sabahlari gülerek uyanmiyorum ama
Hiç olmazsa aglamiyorumda
İstemiyorum artik çok fazla sey bilmek
Yasamak dedigin böyle bisey demek...

Ayazda kalmış ellerim / titremekte..
Umudum kanar yar...
Gitme...



Ke$ke cocuk kaLsaydım dadizimdeki yaRayı en ßüyük aCı sansayDım !..
KuRaL ya BunLar xD..
12'de evde oLmakmıSs..
KapıYı kmseYe acmaMakmıs..
AsLınDa biriCiK veLiLeriMiz şuNu DuymaLıyımış!
Ne AraBası KabaKTan bi KüL KediSi
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları