Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

emo msn avatarları

| 29 Mart 2010 Pazartesi | , |


Seni düşünmek güzel şey
ümitli şey
dünyanın en güzel sesinden en güzel
şarkıyı dinlemek gibi bir şey.

Fakat artık ümit yetmiyor bana
ben artık şarkı dinlemek
değil
şarkı söylemek istiyorum...




güzel avatarlar

Hayatımı sana aktarabildiğim bir zaman vardı nefesimle

Ve herşey bir sona geldi
Artık rol yapmak zorunda değiliz



güzel msn avatarları

böle mi son buLdu bu hikaye . . .
sn yeter ki mutLu oL ,
bn çekerim acımızı (, . 

  emo kız avatarları
Veririm hespLarıı..



kız msn avatarları

Seviyorum "Düş ,hayal ,masal"
Susuyorum "yalnızlık ,hüzün, ve acı"
Ve gidiyorum "yalan misali"
emo msn avatarları

emo msn avatarları

Yine Yağmur Yağıyor..
GözyaşLarımı sakLıyor ama
yaraLarımı siLmeye yetmiyor !!


endişeli msn avatarları

Kendime bir yol çizip ilerlemem gerek elbette
Artık durulmaz bu şehirde içinde sen varsan eğer
Terk-i diyar eylerim çare yok beklemekte ..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları