Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Sevgililer günü sözleri

| 10 Şubat 2010 Çarşamba | , |
# Kaderi düşün YaptıkLarını sonra
Git ve ağLa ! `~



Bir sen vardın
Yüreğime sardığım.

sevgili yazıları
-

Beni sana hapsettin !


-


Aldın aklımı savurdun yel gibi.


-



Basit bir aşk öyküsü değil bu sevgilim.


-


Aşk tükenmedi



-


Yorgunum yıprandım artık.


-

Gözyaşlarımı gözlerime hapsettim.


-

Sen giderken bu şehirde zaman durdu.


Haince kopardılar.
Yoksa
Gül ayrılmazdı dikeninden. ~




` Yalanmış desin yüreğin
Elimden birşey gelmesin ~





Senden sonra tüm sokakLar tek adresim
~ Öznesizim*
Senden sonra tüm cinayetLerin tek faiLiyim.




hangi alfabe ödünç verir harflerini acıma?
Ki hangi lisana döksem anlaşılır ki feryadım?



Söleyecek Sözlerim arasında 'adın' yok



Yaşarken ölmek işte bu ~



Ruhunu kaybeden dünyayı kazansa ne çıkar.





Kıpırdarsam döküleceğim
Kalırsamda esaretim.
İki arada bir derede yüreğim




"Ask'in Hükmü Sadece Kalb'e Gecer.



Sevgililer günü sözleri

* Güneşim doğarken üstüme
düşLerim kaçar gider #






* BiLiyorsun
çünkü sen maskemin ardını görüyorsun #






* Yağmur da yaşatmaz seni
güneş de artık #





Ardımda bir yürek yükü rüzgar
Ne zaman sevmeye koyulsam
doğrulup
çoğaldı ayrılıklar




AnıLar birden bitince
DüşLer de kaLmıyor geriye



× ‹ sevmek › bize lüks ‹‼›



rüyamdaki çocuk buL beni artık (!)





# nokta değil
virgül koydum öyküme `~

Hangi günahımın bedeLi yokLuğun؟




Sen G i d e r s e n ölürüm
Bil


# Sadece kendimi istiorum ben
yanmaz yüreim bu şekiLde
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları