Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

yılbaşı nickleri

| 23 Aralık 2009 Çarşamba | , |
... bir yastık arıyorum kuş seslerinden
mühim değil sonrası ...


yılbaşı nickleri


Düşlerimi yasladım dağ yangınlarına
Dalgınlığım asılı gün batımlarına
Son yağmurda düştü göz pınarlarıma
Bir sevdanın mağlubuyum ben..











" yirmi yıldır
aşkın yolu üzerindeyim
ve hala
yol meçhul
bir kez katil
çoğu kez maktul oldum yirmi yıl .. .
ey aşkın kitabı
hala birinci sayfadayım .. . "













İtiraz ediyorum !

Farklı giysilere bürünsek de nihayetinde hepimiz birer iskeletiz.







yılın sonu nick sözleri




~.*.~










'' İki rayı gibiyiz bir tren yolunun
yakın olması neyi değiştirir
son istasyonun ''













- nasır bağlamış elleri
yüreğinin kapısını yıllarca
kapalı tuta tuta
yağmur öncesi bir buluta gizlenmiş
unutmuş olsa gerek
zorludur öç alır pişmanlığın elleri
getirir kör insanı bilmediği bir hududa -
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları