Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Yeniyıl nickleri

| 31 Aralık 2009 Perşembe | , |
Ön Planda Değilim Die Sanmayın Arkanızda Kaldım!! Sizin Yürüdüğünüz Yollara Ben Çoktan Adımı Yazdım..


Hérkésin Hakéttiği Kadar Yanındayım.! çeKemiyOsun faRkınDayım..

Yeniyıl nickleri
Sahip Olacaklarımla Değil Sahip Olduklarımla İlgileniyorum.. Bu yüzDén hiÇ kimSéyi aramıyoRum x)


Umudum Yok Geleceğimden Ama Pişman Değilim Geçmişimden..


DamaRdan GireR Tribe Sokarım, YoL Alır Gider Krize Sokarım..!


Hayat mars Etti Üstelik Zar Tutarak Yine, Bense Sıkıldım Hep Yek Atmaktan Kadere..


Trip Yapacağına Gurur Yapıp S*ktir oLup giTsen.. ?


Dosta Sahteliği,Sevgiliye K4hpeliği,Düşmana Kalleşliği Öğrettin Hayat..Ama Ben Hala Cahilim Banada Bişeyler Öğret...


Dünya Kerhanesinde Tanıdıgım En K4hpe Bakireydin...!


kaLmadı bu deviRde dostLuk herKes bozuK ..


0na Şuna deiL, ben $adec£ dalgaMa bakarım.. g£rçekler acıDır gerçeĞim acıtırım!..


Efendi Olmak Suçsa Eğer, En Puştuda Oluruz Layığına Değer.. YavşakLık Kuralsa Eğer İbneliğimiz Alayına Gider ..



Ne Zaman Hayata Tutunmaya Çalışsam, Hep Mahrem Yerleri Denk Geldi..




Serdar Ortaç'ı Yoran Hayat, Benim Ağzıma S*çar..


Né Dünya Bir Déniz, Né Sén Bir Gemi.. bu kaFayLa Gidérsén ÇOk s*kérLéR séNi..


İnan Sana 9 Dalda Adayım =)

Hayat Sen BiLdiğin Gibi GeL, Ben GeLişine Çakarım ..

yılbaşıyla ilgili sözler
Ölüm Herkesin Hakkı..O Şans Beni Bulmadı..Şimdi Bir Elimde Jilet, Diğer Elimde Cehenneme BiLet..


miLLeT inSanLarın ne 0LduĞuNa değiLde ne verDiğiNe baKar olMuş.. eTraF abaZaLarLa doLmuş ..


Kendine Yaptıkların ve Kattıkların Vasat Durumda.. P*çlik Tavan Yapmış Ruhunda ! (;
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları