Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Endişeli karizmatik sözler

| 6 Aralık 2009 Pazar | |
daha eL saLLarken ßiLe
özLedim Seni (;
aC eLLerini Sevdiğim..
Sana ßir nefeS vereceğim
$imdi kapa eLLerini dü$meyeyim..
Sanırım öLeceğim =/

Endişeli karizmatik sözler

her a$k kendi masaLını yarattı ..
Seni periLere..
ßeni kaf dağının ardIna attı !



Sar ßeni ßu geCe..
ıSınmak iStiyorum SadeCe teninde !






ßıRaKma ßeni ßuRDa SenSiz <3



Kızım Senin KaLiTe kOnTRoLDen Gecmen Çok ZoR xD



eRiyoRum İçTen İçe Yok oLuoRum Gün GeCDiKce...



éLLeRim éN Çok Senin éLLeRini SevDi
TuTmak İsTemioR ßasKa éLLeRi
GözLeRimDe En Çok Senin GözLeRini ßeqenDi
ßeqenmioR ßasKa GözLeRi ...!!!


ÇaRem Yok SenSizLiK YanımDa
éLini TuTmamı ßekLioR
ßéni aLıp SenDen UzakLasTıRmak İsTioR..



KıRıLDı KaLßim Ama TamiRi YaLnız Sen YaPaßiLiRSin..


KoRKma SaKın SaRıL ßana ßıRaK onLaRı HaDy GiDiORuz...

Where is the hareket,
there is the bereket


İstanbul bnden büyük....


hep sewdim hep yenildim,
yine sewer yine yenilirim...


sewda ektiğim toprağa hasat zamanı gelmiş...

aşkımız vardı ölümsüz dediğimiz
geldi bozdu en güwendiklerimiz...


yıldızlar gibi kayıp gittin hayatımdan...

sewdanın derinliklerinde kaybolmuş gibiyim...

gözyaşı ektiğim topraktaki çiçeklerimi aşkımızın mezarını ekicem...


yarSız ßırakdın..
yarım ßırakdın ßeni,
yanLız değiL ıssız ßırakdın ßeni ..!


ßenden ayrı ßir rüyadaSın
diLerim uyanırSın ..!
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları