Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Yesyeni moda sözler

| 4 Kasım 2009 Çarşamba | , |
İcim Yanıyor sen dokundukca!]
●๋:●๋:●๋:



Yesyeni moda sözler



Ben [dur] dedıkce
Sen [vurdun] bu yaralı kalbıme(!)








√ Öyle kolay olmamalı YAR(!)
aŞk Bu? Oyuncak mı Yar(!)







__özénTii àşkLà®__






||||||||||||||||||||||
Git artık!
Suskunlugumun Katili Kelepce vurma özgür düsüncelerime!
||||||||||||||||||||||







Sakin arkana bakma sakinnn
Dedim ya
Kaldiramazsin dilimin pasakli küfürlerini!
Simdi ebediyete kadar sus
"silindin"








“Eksilen de siz eksilten de

Değer biçtiğim halde değersizleşen de…”


msn nick




|||Alfabenin Tanımlayamadığı Üç Harf: AŞK||||






gelişine bir fazla veriyorum
üstü kalsın gidişinin…!






Vakit sen zamanı şimdi





____________________






Sєηi ćσк Sєωiγσяuм кєηтiηdє
γaLıη aγaкLı вiя diLєηćıγıм
вıLSєηdє вıLмєSєηdє
кaLвiηiη єSiяiγiм
єSiяiηiм !







yeniLmiyorum hayır saDece susuyorum
cümLeLerim eskiyor sadece susuyorum





____________________





Чοк οŁυρ gįτмєк іsτіояυм






ßırâkıLdık yâLnızdık çocuktuk oyuncâqımızın éLindé yéniLdik sobéLéndik hâyâtın éLiyLé




_______




___________




giiden ben oLdum* …deLii giibii sevende.!!








Yeni Doqmus Bi BeBek Olmak İstiorm ... Ne Acıyı Ne Huzunu Nede Askı Tatmıs Minik Bi BeBek ..!







OqrenDim Artık .. Kalbime 2 KeLime SoyLetmei ..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları