Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Serseri sözleri

| 15 Kasım 2009 Pazar | , |
' †ıк..! †ıк..! †ıк..! кiм..! 0σ..! ( - ßђєn..! - λSк..! ) ßi..! S.q†iя..! qi†..! γђλ..!




Serseri sözleri
Ben böчleчim işte böчle büчük sevdim seni
Söчlesene kim sevdi seni bu kαdαr körü körüne ?
Bu kαdαr beklentisiz








yαnmadı cαnınız sizin
Cαn yαkmαktαn fırsαtınız olmαdı








Yanılmışım
Yanılgılarla geçmiş ömrüm
ve Ben daha yeni farkediyorum Herşey senin gitmenle aydınlandı
Ama benim dünyam artık karanlık | Herşeyin aydınlanmasıyla bilikte karardı dünyam
ve sen artık yoksun benim bu karanlık dünyamda
oySaki









Hiç kimse sevdama senin kadar yakışmadı
Ve sevdam hiç himseyi senin kadar yaşatmadı









₪¤
I don't Need A Man !










KâŁbîmŁê Ruhumu ßîrbîrîηê ßâqŁâyâη YoŁdâ ßîr Kısım Kâzı ÇâŁışmâLârı Vâr

ßu Yûzdêη ßîr Mûddêt KuŁŁâηım Dışıyım


Êqêr ßâηâ UŁâşmâk İstêrsêηîz Dîpsîz KârâηŁıqımı KuŁŁâηıη !









boşLuκtα Чαşαяsın
tακмαzsın
καЧbetмei qöze αLαmαzsın
hαЧαdı tαsαяıмLα Чαşαяsın
κendi hαЧαLini κendin
Чıκαяsın








Aynı masaLa yazmamışLar adımızı…
ne sende kaLabiLiy0rm ne qidebiLiy0rm…
sıkıştı qözyaşLarım ısını benden aLan
saydam duvarLar arasında…









Kıyısız deNizlere bıraktım keNdimi!
Ölümün iÇinde tekrar teKrar
.öLmEk üzeRe .

rockçı msn nickleri




Aradan çok yıllar geçti çok sular aktı düştüm bu hale Eller heva hevesine düşkün
Konuştu halimi yedi mahalle
Herkes anladı ne yazık ki anlatamıyorum derdimi ''Yar''e
Kalbim ellerden düştü oldu ciğer de pare pare!
Göründüm güçlü düzeldim sandım ama hep bunalımdayım Ne mümkün dengede durmak
Fırtınadan bir uçurumdayım.
Daha filmi anlatmadan ağlarsın sen nasıl bir insansın?
.Ben senle aşka düştüm parçalandım tane tane
▫ ▫ ▫








Di'li geçmişten tek yaramsın sen x Sensiz kimsemiyim kimsesizmiyim ?!
Hiç bilmem .
.Bilmek istemem hatta düşünmem!
Gel bak bir elimde gökyüzü var hala x Ötekinde kayıp giden yıldızlar la la.
Korkularda benim umutlarda .
. Beni bırakma .







Birazdan idam fermanımı imzalıyorum .
Anlamıyorum ;
hiçbir insanı çepe-çevre sarmayan bu ''Ayrılık Oyunu'' bedenimde yer ediyor ya ağlıyorum!
İlk defa gözyaşlarımı bu kadar yakından görüyorum…
Daha da çok ağlıyorum bu yüzden…
.Birazdan bir damla daha düşecek yüzümden sana…
SADECE SANA!








“hangi günahın bedelini çekiyoruz… ölüyorum bu sefer biraz değil.”
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları