Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

öpücük nickleri

| 18 Kasım 2009 Çarşamba | , |
KapRisLéRini Daha né KadR ÇékiCém
Déméq DaLqa qéçTin qüLmékTén öLücéM!..xD
ßén séni hiÇ séfmedimKie..x)
Peki ßuna Né DiCén..xD



sevgili öpme sözleri



hayaTa qüLmek lazım her zaman
o kdR şeye rağmen mutLu oLmak haNi..
duDak ßükükLüğü ya hayaT
ona inaT qüLümseyeßiLmek hani







Bir sinek kadar mutlu olmak vardı.
Mutluluk diye bir düşünce olmasaydı...
Eğer düşünceyse yaşam
güçse ve soluksa ve yokluğu ölümse
düşüncenin...
Öyleyse mutlu bir sineğim...
İster yaşayayım ister öleyim(!)







qeLdim... qöRdüm.. ' Sén' dediySen
ZoR dünyamın TakdiRiySen
Şimdi SihRim SonRa ZehRim oLaßiLiRSin








gezinen bir göLgedir hayat gariban bir aktör
sahnede bir iLeri bir geri saatini doLdurur
ve sonra duyulmaz oLur sesi bir masaLdır
gürüLtücü bir saLağın anLattığı
ki yoktur hiç bir anLamı...







Azrail yap görevin fiil olsun !
Tek kurşun bitirebilse gari bu hayatı bari bin kurşun atın da gönlüm doysun ahali . . .






Hαηqî Göz Göяüя KαŁвîмîη Чαηqıηıηđαи Aяđα KαŁαη KüŁŁeяî
Kîм ßîя ĐαмŁα §υ Geтîяîя §eηđeη ßαηα
ßî ßîŁseη Ne Kαđαя Mυħтαcıм §eηđeη ßî Zeяяeчe Ne Kαđαя ßîçαяe ßî Vîяαηe
ßυ ßeđeη ßî §eη Чøκsυη









Oyun bozan bir hayLazdım . .
Biliyorum ama . .
Oynamadığımız bütün oyunLarı Kıskanıyorum şimdi..




öpücük nickleri





Gözlerim dolu yeni bir ufka yelken açtım. `` ``








" Гüżgαrα кαpıłđıм giđiЧoruм
Soпuм hαЧırмı şérмi biłéмiЧoruм. "








ŋé kaĐarıŋız gérςék kaςıŋız Đogru !
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları