Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Gothic nickler

| 3 Eylül 2009 Perşembe | , |
Tüm limanlara uğra! Ancak asla demir atma


gotik msn sözleri
Ben seni kalbimin en güzel yerinde ağırlarken
sen beni yalnızlıkla terbiye ettin!



Arkana bakmadan gidişini bile özledim



Aldanmışım meğer duyduğum tüm masallara



Sahte gülücükler dağıtmayı bıraktım artık
Olmadığım gibi görünmek bana göre değilmiş meğer



Dönüşü olmayan yoldayım
Yakıyorum gönlümün tüm gemilerini teker teker



Herşeyin bir sonu var Ayrılıkların da sonu olduğu gibi


Sewmenin adaleti yokmuş anladım


‘herkes merak içinde ölümden sonra hayat war mı diye
boşuna düşünürler hayat varmış gibi ölümden önce"



Bir çığlıK bulsamM !
hiç SusmayanN yaDa biR cümle benii anlatanN ??



Bir yabancı gibi yüzüme bakıp
Kurulu düzenimi yık öyle git!
HAYKIRSAN DÜNYAYA ANLAMASLAR DERDİNİ YAŞAMAK GÜSEL DEİPTE KANDIRMA KENDİNİ....



ZıLqıtLarı AqıtLarın Kucaqına Bırakan Bir Şehirde Yaşlenıyorum Hüzne. Aqıt Yakmayı biLmeyen qencLiqim. Acı DemLiyor diLinde



TabutLara Sıqamayacak Kadar intihar Var. Seytanın Siparişi


Uzak Durun DüşLerimden. Cekin Terapi OrduLarınızı

Gothic nickler
Dü$Lermde pusLu ßi intikam biLeklermde ßayat ßir intahar øySa öLünücek ßir$ey yokmu$ Sen qidnce ya$anacak ßi$ey øLmadıqı kadar!


Bir cinayetten ibaret katlettiğin satırlarım..


ßέηi †aηЯidaη qέLέη мέsajLaЯLa iKηa έ†мέyέ caLi$мa !.. KέηDi i$LέDiqiη quηahLaЯLa ßέηi su¢LuyoЯsuη...


Merdivenlerden çıkarken orada olmayan bir adama rastladım..bugün de yoktu orada!..keşke,keşke hiç gelmese...


Birgün bu eğlenceli ışıklar bitecek..yalnızlık gerçek demek..gerçek bizi çekecek!!!..


Bizden nefret edin çünkü sizden değiliz,arkamızdan hep küfredin kendimize kefiliz,dünyalarımız farklıdır anlaşamıycaz eminiz..asadan ölümü çıkaran üstadın nesliyiz biz


ÇığLık atmaK istiyor içimin DerinLikLeri // ßu korkunç sessizLik durduruyor ßeni


ßÜTün dünya GüNAHkaR MAsuM dEĞiİLiz HiçßİrRİMiss




yaLan söLéme yaLanIm oLursun oyun oyNama oyUnCaqIm oLurSun

arTıq kİmSé iÇhin üsüLmüCem yaRInI biLméDiqim Bi dünyaDa inSanLarIn boŞ söZL:ériyLé geÇirmiCém

sensiZ qeceLér haRam - sabaHLar qüNaH bana !

béN küÇük bir kIzIm oyunCakLarımı alIrsanIz sizinLé oynarIm

qidén déiL, kaLandr térkédén qidén dé ßu yüsdén qitmi$tir zatéénNn

TErk Edeni TErk eTmek ßüük ZevKTir AMa seVeni TErk ETmeq En büüK KAhpeLİktir!!TErk Edeni TErk eTmek ßüük ZevKTir AMa seVeni TErk ETmeq En büüK KAhpeLİktir

Tak Boynuma İpini, ya da kes biLeğimi Sensiz yaşatacağına öLdür ßeni, daha iyi

Asıl Suçlu Seni Kalbine Alandı, Gerçek Sandığımız Aslında Koskoca Bir Yalandı

Ne Eksik Ne de Fazlasını Ara Seni Üzenle Asla Uğraşma!

şimdi oturuyor sensizlik kalkıp gittiğin yerde


Ne yasak tanırım ne kural tanırım )



ben Sen olamam =D




[ Ben anlayamadım seni farkındayım ]
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları