Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Sevilme sözleri

Sevilmek için illa güzel mi olmalı? Çirkinin gönlü güzele düşmez mi? Ağlamak için illa yaşmı akmalı gözler gülerken kalp ağlamaz mı? Gülü koparmak için illa dalından mı koparmalı? Gonca dalında solmaz mı? Öldürmek için illa silah mı olmalı gözler silah bakışlar kurşun olmaz mı?.
Sevilme sözleri
yanlıs yapmam,özür dilemem,gidene dur demem giden gitmiştir gittiği günde bitmiştir

kahramanlıgın ölçütü kaç kişiyi kurtardığınız mıdır?yoksa karşılıksız düşündüğünüz her insan için bir kahramanmısınızdır?.


Gün gelir aklına düşersem eğer;beni değil;sevgimi hatırla!Ağlayışımı değil;gidisini hatırla!Sensiz oluşumu değil;bana elveda deyipte, ÖLDÜRDÜGÜN GÜNÜ HATIRLA...


ÇöLüN,SuYa ÖzLeMi,BeNiM SaNa OlaN AşKıMıN YaNıNdA HİÇ KALIR

Kırıyorsa sözlerim susarım bir daha konuşmam.rahatsız ediyorsa varlığımölürüm karşına çıkmam.rahatsız eden sevgim ise;ÜZGÜNÜM ONA KARIŞAMAM

Kalbim her dakika hızla çarpardı göğsümün içinde ateş var gibi
aşık olma nickleri
Aşıkım ek iş olarak da öğrencilik yapıyorum

(ya Yari Dalgali Olmali Deniz)--ya Tam Durulmali , Ya Da Kudurmali,,(yari ümit Vermemeli Sevgiliye)-- Ya Adam Gibi Sevmeli , Yada çekip Gitmeli...

Eğer beni bu BİLGİSAYARDA, bu KOLTUKTA, bu şehirde b
ulamazsan,
Sevgilim bilki ben, gözlerinin daldığı yerdeyim.

Durumum çevrimiçi,Beynim meşgul,Ruhum hemen dönecek,,Aklım dışarıda, Elim telefonda, Kalbim sende

Kalp kırmak o kadar kolay ki bir hata yaparsın hemen kırılır peki ya o kırılan kalbi düzeltmek kırmak kadar kolay mıdır

Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da... Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de... Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek...

Seni bir öpsem iki kıskanır, iki öpsem üç alınır, dört öpsem beşin aklı kalır. Benimle tüm sayıları denemeye varmısın?

Ben seni unutmak için sevseydim, sana olan tutkunluğumu kalbime değil,
Güneşin çıktığı zaman kaybolan buğulu camlara yazardım.

Bir yudum zehir olsan, biran bile düşünmeden seni içerdim, sırf seninle bir olmak ve seni içimde his
setmek için
tatil nick
Ben sana uzaktan bakmayı ben seni uzaktan sevmeyi ben sen bilmeden seni yaşamayı sevdim bitanem
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları